Als eerste, mijn besson had ik al 20 jaar in mijn bezit. Gekocht bij Bram Eigenman in Breda

. Het was gewoon een goed instrument. Ik heb lang met Jason zitten mailen en het duurde echt een tijd voor ik mezelf over de streep kon trekken om mijn toeter over de oceaan te sturen. Wat ik vooral merk aan de trompet is dat hij heel stabiel is. Uiteraard is het gewicht aanzienlijk toegenomen. Maar projectie, intonatie en dat soort zaken alleen maar beter geworden. Het wordt echt een andere trompet maar met de eigenschappen die je van je eigen trompet gewend bent. Dus hij voelt niet vreemd of nieuw aan. Maar vooral mijn zelfvertrouwen, voor zover dat kan, is er een stuk groter door geworden. Ik weet nu wat ik kan en wat de trompet kan en dat gaat alleen maar beter en beter. Ik ben echt niet binnen twee weken een octaaf omhoog gegaan, maar mijn bereik is wel beter en zuiverder geworden. Dat komt wel door die toeter. FFF is echt FFF en niet FiepFiepFiep

. Dus ik ben een gelukkige jongen.
Als tweede, ik neem aan dat de King Legend zonder veel problemen ook op die manier kan worden aangepast

. Mail gerust met Harrelson, ze reageren altijd en niet na twee weken pas. Groetels