trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Wie speelt Wat?
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 20 apr 2026 22:37

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 177 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23  Volgende

Wat is het merk van je Trompet?
Vincent Bach 18%  18%  [ 30 ]
Calicchio 2%  2%  [ 3 ]
Conn 4%  4%  [ 7 ]
Getzen 4%  4%  [ 7 ]
Holton 2%  2%  [ 4 ]
Kanstul 6%  6%  [ 9 ]
Hub van Laar 16%  16%  [ 26 ]
Schilke 6%  6%  [ 10 ]
Yamaha 19%  19%  [ 31 ]
Anders 22%  22%  [ 36 ]
Totaal aantal stemmen : 163
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 05 aug 2007 20:28 

harrelsonbesson600lpr schreef:
Gevonden, maar ik krijg mijn fotootje niet naar 9kb????Help, dus...

Er zijn genoeg programma's op iedere windows computer die dat kunnen verhelpen, bijvoorbeeld paint, daar kun je de afbeelding verkleinen naar gewenste grootte.

Sla de afbeelding vooral niet op als BMP maar als JPEG of het kleinste: GIF

Succes

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 aug 2007 20:21 

volgens :lol: mij is het gelukt. zal kijken of ik een nog duidelijkere foto heb

Profiel  

Berichttitel: Re: oude liefde roest niet
BerichtGeplaatst: 09 aug 2007 12:50 

Heren, bij deze dan. Na diverse "grote" merken, ben ik back to basics. Calichio, Schilke, Yamahamahama, Zeus, ik heb al wat gehad. Nu ben ik dus terug bij af, maar met een "nieuwe" toeter, mijn oude Besson 600 :lol: . Maar dan gemodificeerd door Jason Harrelson. Geloof me, het werkt! De 600LPR, zoals het beestje nu heet is alles wat ik zoek in een toeter. Rond in de laagte en de snijbrander in de hoogte :twisted: Dus voor eenieder die denkt een nieuwe trompet te kopen, kijk eerst eens wat je al hebt en praat (mail) eens met Jason. Hij liegt niet.

Even een Hollandse vraag tussendoor:
wat heeft dat geintje gekost om het om te laten bouwen? (als ik vragen mag?)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 09 aug 2007 21:27 

mijn LPR-modificatie kostte mij een groot totaal van 700 dollar, dus in huidige euro's ongeveer 550,-??? En elke cent waard! Helaas heeft hij de LPR-mod. niet meer maar is hij overgestapt op de Bravura. Kijk eens op de site bij TESTIMONIES. Daar vindt je een betere foto van mij en de trompet. Groeten :wink:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 09 aug 2007 21:58 

Dat is wel de iedeale oplossing voor als je met een kleiner budget zit, maar toch een dikke trompet wil.

Even dat ik het goed begrijp, als ik mijn King legend op zou sturen, kan mr harrelson er voor +/- € 600,= er zoiets van maken als op jouw foto bij testimony??
want je hebt wel een machtig gaaf instrumentje vast op die foto, met die ergonomic finger rings.

Kun je missch iets meer vertellen hoe het in zn werk is gegaan, dus wat je hebt opgestuurd, gewoon je besson zoals je hem in de winkel hebt gekocht? en in wat voor staat was je besson voor de make-over.
Wat zijn de verschillen na de harrelson-job??

Wil niet de grote vrager uithangen voor je, maar ben wel enthousiast over je verhaal

bedankt alvast,

Jeroen.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 10 aug 2007 18:46 

mijn LPR-modificatie kostte mij een groot totaal van 700 dollar, dus in huidige euro's ongeveer 550,-??? En elke cent waard! Helaas heeft hij de LPR-mod. niet meer maar is hij overgestapt op de Bravura. Kijk eens op de site bij TESTIMONIES. Daar vindt je een betere foto van mij en de trompet. Groeten :wink:

Welke veranderingen merk je nu bij het spelen?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 11 aug 2007 14:46 

Als eerste, mijn besson had ik al 20 jaar in mijn bezit. Gekocht bij Bram Eigenman in Breda :wink: . Het was gewoon een goed instrument. Ik heb lang met Jason zitten mailen en het duurde echt een tijd voor ik mezelf over de streep kon trekken om mijn toeter over de oceaan te sturen. Wat ik vooral merk aan de trompet is dat hij heel stabiel is. Uiteraard is het gewicht aanzienlijk toegenomen. Maar projectie, intonatie en dat soort zaken alleen maar beter geworden. Het wordt echt een andere trompet maar met de eigenschappen die je van je eigen trompet gewend bent. Dus hij voelt niet vreemd of nieuw aan. Maar vooral mijn zelfvertrouwen, voor zover dat kan, is er een stuk groter door geworden. Ik weet nu wat ik kan en wat de trompet kan en dat gaat alleen maar beter en beter. Ik ben echt niet binnen twee weken een octaaf omhoog gegaan, maar mijn bereik is wel beter en zuiverder geworden. Dat komt wel door die toeter. FFF is echt FFF en niet FiepFiepFiep :twisted: . Dus ik ben een gelukkige jongen.
Als tweede, ik neem aan dat de King Legend zonder veel problemen ook op die manier kan worden aangepast :?: . Mail gerust met Harrelson, ze reageren altijd en niet na twee weken pas. Groetels

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 07 sep 2007 11:03 

Wederom kon ik het niet laten..... Vorige week mijn Stomvi Master binnen gekregen. Een prachtige toeter om te zien, heerlijk speelt en bovendien ook nog eens erg "versatile" is. Vorig weekend heb ik er eens zeer intensief op gespeeld hetgeen me nog meer waardering voor deze toeter heeft gebracht. Prachtige klank die zich uitstekend in een sectie laat mixen. Mooie tegenhanger voor de Taylor dus.
Foto's volgen!!!

Smith & Watkins
Bach Strad 72*

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 177 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur