trompet.nl > forum > Toon onderwerp - nieuwe trompet tussen 2000 en 2800 euries
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 20 apr 2026 08:52

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 240 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 30  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 25 feb 2004 22:22 

baszz schreef:
.
En dat het misschien overkomt dat ik al veel weet komt er ook misschien door omdat ik elke dag bezig ben met het vergaren van informatie over vanalles en nog wat .

evengoed MET VRIENDELIJKE GROET VAN BAS

Ook ik heb deze discussie WEL gevolgd, maar niet echt op gereageerd. Wat mij opvalt is gewoon het volgende.
1. Het forum is zoals het was :D
2. Bas vergaart informatie en vraagt een heleboel dingen die heel veel mensen al weten. Op zich niks mis mee.
3. Er worden allerlei reacties gegeven om iemand die nog niet zolang speelt een beetje te helpen.
4. Bas gaat door met informatie verzamelen, en leest natuurlijk ook alle marketing verhaaltjes dat trompet grootheid x op trompet y speelt, en speciaal door die trompet een 'dubba C' kan spelen, en natuurlijk allerlei andere reclame onzin.
5. tja, en dan gaat op een gegeven moment ervaring (de mensen die al jaren spelen) en 'kennis' mensen die dagen 'informatie vergaren' botsen.

Volgens mij moeten sommige mensen meer PROEFONDERVINDELIJK te werk gaan, en niet Wynton met z'n zware Monette, Maurice met z'n Stomvi, Maynard op z'n weet ik wat, Vizzutongslag op z'n Yamaha, Hardenberger op z'n bach, en Gerrit op z'n van Laartje :wink: bekijken. Op zich leuk, en je kan er over dromen. Maar dat meester zijn in de trompet wereld heeft niks, maar dan ook NIKS met die trompet te maken.

Proberen die handel, maar nog meer: STUDEREN die handel.

Kijk, dit is natuurlijk een best felle reactie, maar ik wilde het gewoon even zeggen. :!:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 25 feb 2004 22:31 

Als je dan toch al je meningen mag uitstorten op dit topic.....

Citaat:
Ook mensen die menen dat ze iets weten, weten helemaal niets. En dat blijft het altijd en enige verschil tussen een amateur en iemand die wat verder is

Deze stelling zegt wel iets over het iq van deze typmiep :D

En als we het dan toch over typen hebben, gezien de vele spellingsfouten in berichten van dit topic (en misschien wel in vele andere :lol: ) zou je best wel eens een druk mannetje kunnen zijn KIX :wink:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 26 feb 2004 09:01 

KiX schreef:
Geloof me, ik ben zo a tschnisch dat ik mijn ventiel nog in het verkeerde gaatje terugstop!

Arme Lotte....

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 26 feb 2004 10:06 

BBB schreef:
Als je dan toch al je meningen mag uitstorten op dit topic.....

Citaat:
Ook mensen die menen dat ze iets weten, weten helemaal niets. En dat blijft het altijd en enige verschil tussen een amateur en iemand die wat verder is

Deze stelling zegt wel iets over het iq van deze typmiep :D

En als we het dan toch over typen hebben, gezien de vele spellingsfouten in berichten van dit topic (en misschien wel in vele andere :lol: ) zou je best wel eens een druk mannetje kunnen zijn KIX :wink:

Ja t zou zo maar eens kunnen he? Je weet het niet! Maar ach, een typfout is zo gemaakt. En als ik dan nog iets mag zeggen: het is een beetje zielig om te oordelen over iemands IQ, ook al denk je hem te kennen. 8)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 26 feb 2004 11:02 

Citaat:
Ja t zou zo maar eens kunnen he? Je weet het niet! Maar ach, een typfout is zo gemaakt. En als ik dan nog iets mag zeggen: het is een beetje zielig om te oordelen over iemands IQ, ook al denk je hem te kennen.

Even voor de goede orde: Naar mijn mening heb ik niet geoordeeld over jouw IQ, maar volgens mij voel jij je door elk bericht aangevallen en ga je direct in de verdediging!
Je kunt natuurlijk beide kanten op met wat ik heb getypt, maar jij ziet dingen in zinnen en regels die er volgens mij echt niet zijn :wink:

Beetje jammer, je kunt een bericht natuurlijk ook positief zien!
Mischien heb je wel een IQ van 120, wie weet :D

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 26 feb 2004 11:32 

misschien heb je wel een beetje gelijk :(

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 26 feb 2004 11:39 

Niet om lullig te doen ofzo maar dit soort antwoorden siert je wel! :wink:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 29 feb 2004 22:52 

Om mij ook maar even in dit forum te stortten als zoveelste.................moeten we nu de geheime trompettistengroet aanpassen naar: "Hoi!... 8) ...ik ben beter dan jij en weet ook nog eens meer en jij hebt natuurlijk een kuttrompet." :mrgreen:

En trouwens KIX, hoe heb je dat nu opgelost met dat gaatje? :?:

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 240 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 30  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur