baszz schreef:
.
En dat het misschien overkomt dat ik al veel weet komt er ook misschien door omdat ik elke dag bezig ben met het vergaren van informatie over vanalles en nog wat .
evengoed MET VRIENDELIJKE GROET VAN BAS
Ook ik heb deze discussie WEL gevolgd, maar niet echt op gereageerd. Wat mij opvalt is gewoon het volgende.
1. Het forum is zoals het was
2. Bas vergaart informatie en vraagt een heleboel dingen die heel veel mensen al weten. Op zich niks mis mee.
3. Er worden allerlei reacties gegeven om iemand die nog niet zolang speelt een beetje te helpen.
4. Bas gaat door met informatie verzamelen, en leest natuurlijk ook alle marketing verhaaltjes dat trompet grootheid x op trompet y speelt, en speciaal door die trompet een 'dubba C' kan spelen, en natuurlijk allerlei andere reclame onzin.
5. tja, en dan gaat op een gegeven moment ervaring (de mensen die al jaren spelen) en 'kennis' mensen die dagen 'informatie vergaren' botsen.
Volgens mij moeten sommige mensen meer PROEFONDERVINDELIJK te werk gaan, en niet Wynton met z'n zware Monette, Maurice met z'n Stomvi, Maynard op z'n weet ik wat, Vizzutongslag op z'n Yamaha, Hardenberger op z'n bach, en Gerrit op z'n van Laartje

bekijken. Op zich leuk, en je kan er over dromen. Maar dat meester zijn in de trompet wereld heeft niks, maar dan ook NIKS met die trompet te maken.
Proberen die handel, maar nog meer: STUDEREN die handel.
Kijk, dit is natuurlijk een best felle reactie, maar ik wilde het gewoon even zeggen.