Ik weet niet waar je het vandaan haalt dat ik de Adams bugels niet goed zou vinden. Ik schreef op 13 juli 2007:
Citaat:
Laat ik me er dan nog een keer in mengen. Ik ben vorige week op uitnodiging van Adams een middagje de bugels wezen testen. Vergeleken met de bugel die ik al eerder gespeeld had waren de nieuwste bugels een grote verbetering. Ze zullen niet (veel) onder doen voor de bugels van Yamaha, Kanstul, Getzen of Bach die ook in grote getale geproduceerd worden, ik denk dat je de kwaliteit dan ook in die richting moet zoeken.
STRAUB schreef:
Ik heb op de Eclipse van Ruud gespeeld en het was een fijne goede bugel maar niet dat ik ervoor naar London zou vliegen.
Ruud heeft wel op de Adam bugels gespeeld en desondanks is hij al een paar keer naar London gevlogen en speelt hij Eclipse. Ik ben 1x met hem en Wim Both meegegaan, dat was erg interessant. Wim speelt ook op een Eclipse overigens.
Verder raak ik niet echt onder de indruk van een amateur die mij gaat vertellen wat een goede toeter is. Zometeen ga je me ook nog vertellen hoe ik lead moet spelen...