trompet.nl > forum > Toon onderwerp - bugels
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 21 apr 2026 06:58

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 14 feb 2008 23:53 

houden zo, bespaart je een hoop troep op je comp.
(jammer dat 't .tk is... )

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 feb 2008 10:34 

Een beetje jammer dat jullie zo ondankbaar zijn:
- Er zijn tig polls over bugels geweest op dit forum en nu komen we ineens tot de conclusie dat het een trompetforum is?!
- En in het verleden waren er genoeg sites op een .tk domein. (Volgens mij zijn Veldkamp en Jeroen Jongeling ook zo begonnen)
Wat betreft die spam kan ik niet mee praten, ik lees dit op een goed beveiligde pc. Ik ben het er mee eens dat je spam en andere zooi zoveel mogelijk moet voorkomen.

Nog altijd is internet een bron van informatie en IK ben er wel blij mee. En oke, er zit wel wat sluikreclame bij en er valt misschien wel een voorliefde uit af te leiden voor een bepaald merk. Maar er valt tevens een voorliefde voor de bugel uit af te leiden én een voorliefde om informatie te delen!!

Je hebt een goed BEGIN gemaakt Frank :wink:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 feb 2008 10:39 

Jaws schreef:
Een beetje jammer dat jullie zo ondankbaar zijn:
- Er zijn tig polls over bugels geweest op dit forum en nu komen we ineens tot de conclusie dat het een trompetforum is?!
- En in het verleden waren er genoeg sites op een .tk domein. (Volgens mij zijn Veldkamp en Jeroen Jongeling ook zo begonnen)
Wat betreft die spam kan ik niet mee praten, ik lees dit op een goed beveiligde pc. Ik ben het er mee eens dat je spam en andere zooi zoveel mogelijk moet voorkomen.

Nog altijd is internet een bron van informatie en IK ben er wel blij mee. En oke, er zit wel wat sluikreclame bij en er valt misschien wel een voorliefde uit af te leiden voor een bepaald merk. Maar er valt tevens een voorliefde voor de bugel uit af te leiden én een voorliefde om informatie te delen!!

Je hebt een goed BEGIN gemaakt Frank :wink:

Daarom mogen we hem toch wel wat tips geven?
Hij wil toch veel bezoekers? Dan zal hij toch aan de gang moeten.
En 'n forum is toch zo bedoeld.

Daarnaast heb ik hem al eerder goed gemeend succes toegewenst.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 feb 2008 10:44 
Moderator

Ow dus wij moeten dankbaar zijn voor een site die ( ondanks dat ik een goed beveiligde pc heb ) naar alle hartelust probeert om spyware te installeren?

Als je als sitebouwer bezig gaat, wil je ook dat mensen je site veilig kunnen bezoeken, of niet.

Verder ben ik het met Robert66 eens.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 feb 2008 12:40 

Het gaat mij meer om de verhouding felle kritiek (die inderdaad deels terecht is) en de informatie die het ons internetters oplevert, die is niet helemaal reeel of eerlijk.

Als ik zou moeten kiezen tussen info ophalen van een bugelsite met zooi en geen info ophalen, dan zou ik kiezen voor de info van een bugelsite met zooi.

Ik vind het gewoon jammer dat iemand met een leuk initiatief opvallend veel kritiek krijgt. En de kritiek gaat niet alleen over de spam maar ook over zijn HvL voorkeur.

Maargoed, ieder heeft zijn mening weer kunnen geven.
Nu maar hopen dat de site in ontwikkeling blijft, zowel mbt spam, info én bezoekers!! :D

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 feb 2008 13:43 

Laat ik na het meelezen maar een keer reageren dan.

Ik heb de site gebouwd en gewoon uit pure hobby, omdat ik vond dat er eigenlijk geen specifieke bugelsite was. Ik sta voor elke verbetering aan de site open en probeer elke tip uit te voeren. ( ik vraag er zelfs om op de home pagina!).Ik heb al eens eerder een site gehad met een TK domein en heb nooit klachten of opmerkingen over spyware etc gehad. Het enige dat ik wist is dat er een reclame balk bovenin verschijn en ik vind dat ook hinderlijk. (Dot.tk geeft aan dat dit is uit te schakelen, maar dat werkt tot nu toe nog niet).Ik zal mij orienteren op een ander domein maar ik wil dat wel eerst ff goed uitzoeken.

Vanuit de hele wereld heb ik alleen maar positieve reacties gehad , zelfs van Mr Shew!
Het valt mij al geruime tijd op (en dat is mijn persoonlijke mening) dat spontaniteit op dit forum door de meesten niet erg gewaardeerd wordt.(de uitzonderingen daar gelaten)Of het nu om een instrument gaat of een artiest of een website etc . En dat terwijl de meesten toch ook gewoon liefhebber zijn!

Maar afijn, als het aan mij ligt zal de site zich inderdaad nog veel meer gaan ontwikkelen, en sta ik voor alle ideeen open.Het lijkt me leuk om een verzamelplaats te creeren voor alle bugelspelers in de meest breedste zin van het woord. Ook de critici mogen een foto van zichzelf en hun bugel sturen hoor:-)) Wie is de eerste van dit forum?:-))Iedereen is welkom.

----------------------------------------------------------
Wie steeds verzuimt,of komt te laat,
plaagt dirigent en kameraad!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 feb 2008 14:13 

Beste Frank,

Je hebt het nog steeds niet bergepen.
Een laatste poging:
- goed initiatief, doorgaan!
- menustructuur aanpassen, niet ieder keer nieuwe vensters openen
- investeren in een .com of .nl domein (zo duur is dat niet)
- kritiek van anderen ten harte nemen, niet meteen je hakken in het zand

Nogmaals, succes!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 feb 2008 17:25 

En er zit nog wel verschil in spontaniteit en gewoon irritant spammen!
Ik ben het volledig met Robert eens.
Maak er een .com van (is ook leuk voor meneer Shew :wink: ) en zorg dat er niet steeds nieuwe vensters worden geopend. Voor de rest begint het echt een hele mooie site te worden waar in elk geval op dit forum al flink over gesproken wordt! :lol:

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur