trompet.nl > forum > Toon onderwerp - nieuwe trompet tussen 2000 en 2800 euries
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 20 apr 2026 07:25

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 240 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 30  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 25 feb 2004 20:47 
Moderator

Het is dat ik je laatste post niet meer kan quoten, want die heb je (verstandig genoeg ) aangepast, maar dat geeft voor mij al een zekere arrogantie aan, uit de hele linie van deze discussie geeft aan dat je nooit echt info hebt gewild, maar alleen maar een bevestiging van wat jij graag wilde horen.
Op Hans na was eigenlijk iedereen het er over eens dat het een riskante keuze was, en dat is jouw goed recht, maar als jouw keuze toch vast staat vraag ik me af wat het nut was van een verdere discussie hierover.

Het is niet erg als je niet veel weet, maar ik kan me voorstellen dat je houding nogal arrogant en irritant overkomt op een aantal andere forumleden, die al vele jaren speel en studeer ervaring hebben

Evengoed het beste ermee

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 25 feb 2004 20:54 

En dat is nu net de spijker op z'n kop! Goed zo Marnix, als collega ben ik het voor het eerst een keer met je eens! En ik denk velen met mij, het onderwerp is nu wel ongeveer uitgemolken.

Het feit is dat er hier mensen zich als professor wanen op het gebied van trompetspelen en trompetten-bouw. Ook al is dat verre van..... Ook mensen die menen dat ze iets weten, weten helemaal niets. En dat blijft het altijd en enige verschil tussen een amateur en iemand die wat verder is :D

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 25 feb 2004 20:58 
Moderator

KiX schreef:

Het feit is dat er hier mensen zich als professor wanen op het gebied van trompetspelen en trompetten-bouw. Ook al is dat verre van..... Ook mensen die menen dat ze iets weten, weten helemaal niets. En dat blijft het altijd en enige verschil tussen een amateur en iemand die wat verder is :D

Dat vind ik een gewaagde opmerking, vele amateurs hebben toch al jaren speel ervaring, dus ik zou dat niet op deze manier zeggen.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 25 feb 2004 21:05 

Wat heb ik dan graag willen horen ?? en ja sommige reacties heb ik beter niet kunnen maken en waarvoor zou ik arrogant of irritant wezen ?? ken je mij dan ??
Waar het om begonnen is dat ik een trompet ging kopen ik op een aantal instrumenten gespeeld heb en daaruit een keuze gemaakt heb, een trompet die nog gemaakt moest worden en dat dat volgens velen niet hun keus zou zijn om het zo te doen .
Ik heb dat wel gedaan en velen vinden dat een .... keus .
Als ik had geschreven dat ik een trompet gekocht had die ik meteen mee kon nemen die gelakt zou zijn en de normale onderdelen erop zou hebben zitten was het voor iedereen goed geweest , dus eigenlijk had ik het anders moeten doen , niet :?:
Nou zo is het nou net niet gegaan.......tja

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 25 feb 2004 22:00 
Moderator

marnix schreef:

Evengoed het beste ermee

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 25 feb 2004 22:03 

marnix schreef:
KiX schreef:

Dat vind ik een gewaagde opmerking, vele amateurs hebben toch al jaren speel ervaring, dus ik zou dat niet op deze manier zeggen.

Ja Marnix, je kent me he? Wild en onstuimig, ik kom ook net gekeken dus eigenlijk ben ik hier de arrogante en vervelende brallende kwal. Toch....

Maar niet getreurd, iedereen op dit forum weet er meer van dan ik! Geloof me, ik ben zo a tschnisch dat ik mijn ventiel nog in het verkeerde gaatje terugstop! Ik wil dat iedereen op dit forum voor zijn eigen mening staat. Dat mag ook want we leven tenslotte in een democratisch land. Dus ik geef gewoon mijn mening, en dat mag! Net zoals iedere mnet zichzelf ingenomen trompettist op dit forum. :twisted: :mrgreen:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 25 feb 2004 22:11 

Kolere, waar gaat dit nog over? :?:
Zoals je al schreef: 11 paginas te lang :!: :wink:

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 240 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 30  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur