Ik ga 2009 goed uitluiden: op 30 december kan mijn vergiulde nieuwe Van Laar Oiram II ophalen! Enkele weken geleden al even proefgeblazen en de voor beste stempomp geselecteerd. Hij komt eraan! Ik zal zsm een foto uploaden.
Dat is ook een nieuw model (Jan Oosthof speelt er geloof ik op, of het is een R1).
Hub heeft dat model echter nog niet onder de aandacht van het publiek gebracht dus je vindt 'm op z'n site niet terug, evenals de Oiram 2 niet.
Ik ga 2009 goed uitluiden: op 30 december kan mijn vergiulde nieuwe Van Laar Oiram II ophalen! Enkele weken geleden al even proefgeblazen en de voor beste stempomp geselecteerd. Hij komt eraan! Ik zal zsm een foto uploaden.
Alvast gefeliciteerd Leen. Ben wel benieuwd naar je eerste ervaringen. Heb je nog nieuwtjes van Hub? Ik las op dit forum dat de Oiram II andere ventielen heeft. Weet je daar wat over te vertellen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen