Hans schreef:
trompetlover schreef:
Ik blijf je niet begrijpen! Ondanks dat ik niet twijfel aan je gehoor en je klankvoorstelling. Een trompet koop je niet ongespeeld blijft mijn mening!
Dat doet hij ook niet!
Het enige wat hij niet gedaan heeft is er 10 uit het rek pakken om er een goede uit te zoeken, want die zijn er niet en dat is ook niet nodig. Wat Bas gedaan heeft is op een zusterinstrument spelen en aangegeven wat hij er aan veranderd wilde hebben. En als straks zijn instrument binnenkomt, probeert hij die ook eerst uitgebreid uit, alvorens (wel of niet!) tot aankoop over te gaan.
Jamaar stel je voor he?, in het meest onwaarschijnlijke geval, dat meneer Straub, een steuntje net even een millimetertje anders zet, net niet goed heeft opgelet bij het solderen, ( de beste man is ten slotte ook maar een mens ) of dat er op een andere wijze een afwijking zit in het materiaal, Dan heb je dus al 2 verschillende toeters, en dat kan dus ook gebeuren bij de trompet van Bazzs.
Kom op he zoals eerder vermeld, de goede Heer Straub is ook maar een mens, en minime foutjes, kunnen onontdekt blijven, maar wel werelden van verschil maken qua spelen.
En als die trompet niet bevalt, zit jij met een probleem, want niemand wil een instrument naar andermans specificaties, ten minste ik niet, en al helemaal niet met de specificaties van het instrument waar we het over hebben, en moet jij weer de moeite gaan doen om het terug te sturen, en Straub gaat zich dan misschien wel achter zijn oren krabben, of hij nog wel zo'n toeter wil maken.
Hmm, net een beetje dit bericht gelezen, maar als hij hem zou willen doorverkopen en ik zou hem proberen, en hij bevalt mij op dat moment!!!! dan is het toch geen probleem dat wanneer zijn specificaties mij wel bevallen, ik de trompet zou kopen. je koopt toch altijd een trompet met bepaalde specificaties?