trompet.nl > forum > Toon onderwerp - nieuwe trompet tussen 2000 en 2800 euries
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 20 apr 2026 07:26

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 240 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 30  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 13 feb 2004 09:50 

Dus men gooit de handoek in de ring na een beetje commentaar? kom jongens dit is een discussie forum. Mensen zeggen hier hoe ze over dingen denken en meningen zullen verschillen dat is iets anders dan in de grond boren.
dit heet de handoek inj de ring gooien....

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 13 feb 2004 10:07 

Ik kan hier misschien iets aan toevoegen....
ik heb zelf eens een instument laten komen op bestelling...zou op de fabriek special getest worden en helemaal de beste zijn.... jammer! Bleek helaas een miskoop...en erg veel geld!
Er zit een risico aan vast....

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 13 feb 2004 10:12 

Stel de toeters is nog niet helemaal jou wens, dan kun je toch vragen of je een dagje naar Straub mag gaan om hem daar te perfectioneren. Duitsland is toch niet zo ver en het lijkt me een hele ervaring. :D

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 13 feb 2004 10:37 

Absoluut gelijk.
Ik denk dat Bas het gewoon wat beu was zichzelf steeds te moeten verdedigen. Laat ons nu gewoon stellen dat er voor- en tegenstanders zijn. Ieder heeft zijn eigen mening, welke niet noodzakelijk dezelfde hoeft te zijn. Elke mening heeft zijn waarde en moet gerespecteerd worden. Deze discussie leek me ook wat eindeloos omdat iedereen probeert zijn mening op te dringen en de ander probeert te overtuigen. Niet zo een best idee vrees ik, wij trompetters zijn daar net wat te koppig voor. Let's just cut the crap en we zien wel weer. Valt het instrument mee jochei voor bas en aanhangers, valt het tegen jochei voor de rest.
En nu ga ik weer wat Stamp doen.
Bye jongens

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 13 feb 2004 10:46 

marnix schreef:
Hans schreef:
trompetlover schreef:
Ik blijf je niet begrijpen! Ondanks dat ik niet twijfel aan je gehoor en je klankvoorstelling. Een trompet koop je niet ongespeeld blijft mijn mening!

Dat doet hij ook niet!
Het enige wat hij niet gedaan heeft is er 10 uit het rek pakken om er een goede uit te zoeken, want die zijn er niet en dat is ook niet nodig. Wat Bas gedaan heeft is op een zusterinstrument spelen en aangegeven wat hij er aan veranderd wilde hebben. En als straks zijn instrument binnenkomt, probeert hij die ook eerst uitgebreid uit, alvorens (wel of niet!) tot aankoop over te gaan.

Jamaar stel je voor he?, in het meest onwaarschijnlijke geval, dat meneer Straub, een steuntje net even een millimetertje anders zet, net niet goed heeft opgelet bij het solderen, ( de beste man is ten slotte ook maar een mens ) of dat er op een andere wijze een afwijking zit in het materiaal, Dan heb je dus al 2 verschillende toeters, en dat kan dus ook gebeuren bij de trompet van Bazzs.

Kom op he zoals eerder vermeld, de goede Heer Straub is ook maar een mens, en minime foutjes, kunnen onontdekt blijven, maar wel werelden van verschil maken qua spelen.

En als die trompet niet bevalt, zit jij met een probleem, want niemand wil een instrument naar andermans specificaties, ten minste ik niet
, en al helemaal niet met de specificaties van het instrument waar we het over hebben, en moet jij weer de moeite gaan doen om het terug te sturen, en Straub gaat zich dan misschien wel achter zijn oren krabben, of hij nog wel zo'n toeter wil maken.

Hmm, net een beetje dit bericht gelezen, maar als hij hem zou willen doorverkopen en ik zou hem proberen, en hij bevalt mij op dat moment!!!! dan is het toch geen probleem dat wanneer zijn specificaties mij wel bevallen, ik de trompet zou kopen. je koopt toch altijd een trompet met bepaalde specificaties?

groeten Rob

Profiel  

Berichttitel: olie op het vuur
BerichtGeplaatst: 13 feb 2004 12:30 

Zoooooo daar zijn we weer! Leuk onderwerp overigens, maar ik mis 1 iemand. Die heeft zich nog steeds in stilzwijgen gehuld (wat een beheersing!) en wel HORNBLOWER! Ben heel benieuwd wat jij ons hier over kan melden. Want net als Erik Veldkamp koop jij ook via internet bij E-Bay enzo dus ook ongehoord. Hornblower, laat ons niet langer in spanning!

www.luxuriamusic.com

Profiel  

Berichttitel: Re: olie op het vuur
BerichtGeplaatst: 13 feb 2004 13:50 

Theo van Kampen schreef:
Zoooooo daar zijn we weer! Leuk onderwerp overigens, maar ik mis 1 iemand. Die heeft zich nog steeds in stilzwijgen gehuld (wat een beheersing!) en wel HORNBLOWER! Ben heel benieuwd wat jij ons hier over kan melden. Want net als Erik Veldkamp koop jij ook via internet bij E-Bay enzo dus ook ongehoord. Hornblower, laat ons niet langer in spanning!

Hornblower heeft toch al eeuwen niet meer gereageerd?

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 240 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 30  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur