trompet.nl > forum > Toon onderwerp - nieuwe trompet tussen 2000 en 2800 euries
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 20 apr 2026 08:58

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 240 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 30  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 12 feb 2004 12:09 

Je hebt zeker gelijk Jeroen, maar het was ook alleen maar even als toevoeging.
Het gaat uiteindelijk al helemaal niet meer over de discussie om wel of niet een instrument te kopen op bestelling!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 12 feb 2004 12:50 

Vers nieuws uit de States voor wat betreft de kwestie van welk bedrijf Vincent Bach nu eigenlijk is. Hieronder de bevestiging, gevonden op een Amerikaans trompet forum:

Steinway Musical Instruments, Inc., is the corporate owner of Conn-Selmer, Inc., which is now the largest manufacturer and distributer of musical instruments in the U.S. The instrument labels that fall under this banner are Armstrong, Artley, Vincent Bach, Benge, Buescher, C.G. Conn, Emerson, Glaesel, King, Ludwig, Musser, Scherl & Roth, Selmer, and Wm. Lewis & Son

Jeroen.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 12 feb 2004 13:52 

trompetlover schreef:
Ik blijf je niet begrijpen! Ondanks dat ik niet twijfel aan je gehoor en je klankvoorstelling. Een trompet koop je niet ongespeeld blijft mijn mening!

Dat doet hij ook niet!
Het enige wat hij niet gedaan heeft is er 10 uit het rek pakken om er een goede uit te zoeken, want die zijn er niet en dat is ook niet nodig. Wat Bas gedaan heeft is op een zusterinstrument spelen en aangegeven wat hij er aan veranderd wilde hebben. En als straks zijn instrument binnenkomt, probeert hij die ook eerst uitgebreid uit, alvorens (wel of niet!) tot aankoop over te gaan.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 12 feb 2004 13:54 

JeroenJongeling schreef:
Vers nieuws uit de States voor wat betreft de kwestie van welk bedrijf Vincent Bach nu eigenlijk is. Steinway Musical Instruments, Inc., is the corporate owner of Conn-Selmer, Inc., which is now the largest manufacturer and distributer of musical instruments in the U.S. The instrument labels that fall under this banner are Armstrong, Artley, Vincent Bach, Benge, Buescher, C.G. Conn, Emerson, Glaesel, King, Ludwig, Musser, Scherl & Roth, Selmer, and Wm. Lewis & Son

Zo leer je nog eens wat. Gezamenlijke inkoop van grondstoffen is kennelijk toch goedkoper. Zou deze nieuwe combinatie ook Sligro gaan heten? :wink:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 12 feb 2004 15:26 
Moderator

Hans schreef:
trompetlover schreef:
Ik blijf je niet begrijpen! Ondanks dat ik niet twijfel aan je gehoor en je klankvoorstelling. Een trompet koop je niet ongespeeld blijft mijn mening!

Dat doet hij ook niet!
Het enige wat hij niet gedaan heeft is er 10 uit het rek pakken om er een goede uit te zoeken, want die zijn er niet en dat is ook niet nodig. Wat Bas gedaan heeft is op een zusterinstrument spelen en aangegeven wat hij er aan veranderd wilde hebben. En als straks zijn instrument binnenkomt, probeert hij die ook eerst uitgebreid uit, alvorens (wel of niet!) tot aankoop over te gaan.

Jamaar stel je voor he?, in het meest onwaarschijnlijke geval, dat meneer Straub, een steuntje net even een millimetertje anders zet, net niet goed heeft opgelet bij het solderen, ( de beste man is ten slotte ook maar een mens ) of dat er op een andere wijze een afwijking zit in het materiaal, Dan heb je dus al 2 verschillende toeters, en dat kan dus ook gebeuren bij de trompet van Bazzs.

Kom op he zoals eerder vermeld, de goede Heer Straub is ook maar een mens, en minime foutjes, kunnen onontdekt blijven, maar wel werelden van verschil maken qua spelen.

En als die trompet niet bevalt, zit jij met een probleem, want niemand wil een instrument naar andermans specificaties, ten minste ik niet, en al helemaal niet met de specificaties van het instrument waar we het over hebben, en moet jij weer de moeite gaan doen om het terug te sturen, en Straub gaat zich dan misschien wel achter zijn oren krabben, of hij nog wel zo'n toeter wil maken.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 12 feb 2004 15:32 

Dat bedoel ik.....

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 12 feb 2004 15:34 

Populair topic :o 8O

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 12 feb 2004 15:42 

Plus niet van toepassing, met dank aan de eindcontrole

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 240 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 30  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur