trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Prijs/kwaliteit verhouding?
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 21 apr 2026 03:46

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 92 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Prijs/kwaliteit verhouding?
BerichtGeplaatst: 24 okt 2006 17:00 

Omdat dit een losse discussie is geworden die niets meer met het oorspronkelijke onderwerp te maken had ben ik zo vrij geweest er een nieuw onderwerp van te maken.

De discussie begon ongeveer met de volgende opmerking:

Citaat:
Laten we eerlijk zijn,
als een gekleurde trompet van nog geen 400 euro een goede toeter zou zijn dan zou half trompetspelend nederland er wel op spelen!

Laatst bijgewerkt door Dehaanmuziek op 25 okt 2006 16:21, in totaal 1 keer bewerkt.

Share on Facebook Share on Twitter Share on MySpace Share on Delicious
 Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 24 okt 2006 17:31 

Aan de andere kant spelen trompetten van 4000,- (en meer) ook niet beter dan die van 2000,- anders zouden daar ook veel meer mensen op spelen... :wink:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 24 okt 2006 18:10 
Moderator

uitdagende tekst, Erik 8)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 24 okt 2006 18:19 

goed, maar ik denk ik ook niet dat dat de strekking is van dit onderwerp... ik heb namelijk wel eens een avondje meegemaakt waar kwaliteit van muziek en instrumenten wat minder belangrijk is dan alcohol en lol. Op zulke avonden wil je dus niet met je Stradivarius of YTR komen opdagen, tenzij je te veel geld hebt :p

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 24 okt 2006 18:26 

ToinePiters schreef:
goed, maar ik denk ik ook niet dat dat de strekking is van dit onderwerp... ik heb namelijk wel eens een avondje meegemaakt waar kwaliteit van muziek en instrumenten wat minder belangrijk is dan alcohol en lol. Op zulke avonden wil je dus niet met je Stradivarius of YTR komen opdagen, tenzij je te veel geld hebt :p

tzal wel weer aan mijn liggen maar ik doe echt alles op een toeter ... maat niet uit wat.. kroegen met alleen maar boeren tot spelen voor 1000 man.. en bij bijna alles is er ook veel bier en lol en serieus muziekmaken

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 24 okt 2006 18:27 

met de kanttekening dat de TP-10 trompetten van wtgmusic echt bagger zijn. Heb er zelf een aangeschaft, ongeveer een jaartje trug. Was toen in de aanbieding, kostte 100 euri ofzo... heb dat ding met twee vrienden gekocht.

Het ding is echt niks waard... stemming en toon zuigen allebei, je kunt afstemmen wat je wil.. denk dat je beter voor Amati kunt gaan, maar dat advies baseer ik alleen op de kennis dat Hub van Laar de gekleurde Amati verkoopt.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 24 okt 2006 18:30 

cees schreef:
ToinePiters schreef:

tzal wel weer aan mijn liggen maar ik doe echt alles op een toeter ... maat niet uit wat.. kroegen met alleen maar boeren tot spelen voor 1000 man.. en bij bijna alles is er ook veel bier en lol en serieus muziekmaken

Wil dat bier en lol zeggen dat je op het einde van je avond zelf laveloos erbij hangt, of geldt dat alleen voor je publiek..? Ik maak wel onderscheid tussen een concert met de koninklijke van Thorn en carnaval op de straat.. maar goed, ik denk ook dat iedereen dat voor zich moet bepalen. Mag ik je naar je toeter vragen?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 24 okt 2006 20:17 

ToinePiters schreef:
met de kanttekening dat de TP-10 trompetten van wtgmusic echt bagger zijn. Heb er zelf een aangeschaft, ongeveer een jaartje trug. Was toen in de aanbieding, kostte 100 euri ofzo... heb dat ding met twee vrienden gekocht.

Het ding is echt niks waard... stemming en toon zuigen allebei, je kunt afstemmen wat je wil.. denk dat je beter voor Amati kunt gaan, maar dat advies baseer ik alleen op de kennis dat Hub van Laar de gekleurde Amati verkoopt.

als je iets tegen wtgmusic hebt, dat kan maar wees dan wel redelijk en kom niet met kritiek die gewoon niet waar is!
Ik ben zeer tevreden over de tp-10 van wtgmusic en met mij veel anderen.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 92 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur