zoals sommige misschien wel weten heb ik pas geleden een Stomvi classica gekocht.
Nu heb ik alleen 3 trompetten en wil ik er eentje wegdoen. Mijn vragen zijn:
wat denken jullie? Welke kan ik het beste verkopen? Als jullie er ook bij willen zetten waarom dan ben ik helemaal blij.
Het gaat om de volgende 2 instrumenten:
Olds Ambassador Jupiter 1000
Het instrument dat ik hou, zal voornamelijk voor buiten gebruik zijn of voor vastenavend.
Geregistreerd: 03 feb 2004 20:39 Berichten: 3151 Woonplaats: Kortenhoef
Ja, dat hangt natuurlijk ook af van de staat waarin het instrument verkeert!
Maar zo op het eerste gezicht , zonder ze gezien te hebben, zou ik de Jupiter verkopen.
Waarom? Puur op de reputatie van het merk!
Maar nogmaals, ik weet niet hoe ze eruit zien!
Ik zou in ieder geval het instrument houden die het lekkerst speelt, en dat weet jij zelf het best!
als ik op het spelen af moet gaan, zou ik de olds houden maar als ik naar de lak kijk dan zou ik de jupiter houden. Dit omdat op de olds geen lak meer zit. Maar ik heb het voorgevoel dat de olds misschien nog wel langer meegaat dan de jupiter ook al ziet deze er beter uit op het eerste gezicht. Het zijn beide trouwens goed lopende instrumenten hoor. De olds is alleen een tiental jaren ouder dan de Jupiter. En de reputatie telt ook wel een beetje bij mij mee.
Deze poll heb ik gemaakt omdat ik een beetje nieuwsgierig ben naar de andere meningen van de forum leden. Dus alvast bedankt voor jouw visie.
Je kunt natuurlijk besluiten het beste instrument zelf te houden, maar als je er toch niet veel op gaat spelen kun je natuurlijk ook het instrument verkopen dat het meeste opbrengt..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen