Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
| Auteur |
Bericht |
|
mariekeruitenberg
|
Berichttitel: courtois Geplaatst: 11 jan 2005 17:00 |
|
|
|
goeiemiddag...
ik speel al een hele tijd alt sax en wilde graag ook trompet leren spelen, ik heb nu 2 maanden muziek les en 't gaat best heel goed ( ik moet wel een grote stap terug doen vergeleken met mijn sax spel).
Ik heb een trompet geleend van een verre vriend, omdat ik eerst wilde proberen of de trompet wel iets voor mij is. Nou dat is dus wel zo!
Ik zou hem willen overkopen van die verre vriend, maar weet niet wat een redelijke prijs is! Zou iemand van jullie voor mij een schatting kunnen maken?
Het is een:
Een courtois (203 staat er in gegraveerd). Zilver. Mondstuk 1 1/2 C.
Voor de rest kan ik er niet veel van zeggen, want ik heb nog niet veel verstand van het instrument. Volgens mij is de trompet in goede staat, op een heel klein deukje na, deze zit niet op een 'gevaarlijke' plek.
Mijn muziekleraar informeert ook nog over de prijs, maar beter 10 goeie adviezen dan 1. Als ze maar niet te tegenstrijdig zijn (maar dan zijn ze dus ook niet zo goed)
alvast bedankt
marieke
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Robert66
|
Berichttitel: Geplaatst: 11 jan 2005 18:26 |
|
Geregistreerd: 21 feb 2003 00:21 Berichten: 1334 Woonplaats: Den Bosch
|
|
Er staat er zo een op marktplaats (toevallig ook met 1 1/2 c) met een vraagprijs van €199,-. Lijkt me ruim betaald!
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
marnix
|
Berichttitel: Geplaatst: 11 jan 2005 22:47 |
|
 |
| Moderator |
|
|
als hij optisch en technisch in orde is zou ik maximaal 250 euro geven, het is een middenklasser, dus niet teveel ervoor betalen
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Sandra
|
Berichttitel: Geplaatst: 11 jan 2005 23:03 |
|
|
|
Ik heb ook een courtois 203, te leen van vereniging waarbij ik speel maar ben er niet echt tevreden mee.
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
mariekeruitenberg
|
Berichttitel: Geplaatst: 12 jan 2005 13:20 |
|
|
|
bedankt voor de reacties!
Ik heb ook een courtois 203, te leen van vereniging waarbij ik speel maar ben er niet echt tevreden mee
Ik kan hier moeilijk iets over zeggen, want ik heb nog maar weinig ervaring en geen vergelijkings materiaal. Maar waarom ben jij er niet tevreden mee Sandra?
groetjes Marieke
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Sandra
|
Berichttitel: Geplaatst: 12 jan 2005 13:25 |
|
|
|
Nou de stemming is niet echt geweldig is mijn ervaring, bijvoorbeeld als je van een C naar een B gaat, is dat goed te horen...
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Sandra
|
Berichttitel: Geplaatst: 12 jan 2005 21:53 |
|
|
|
Nee maar na die 2 jaar wel..maar goed voor de eerste 2 jaar is ie in ieder geval wel ok.
|
|
| Omhoog |
|
 |