Berichttitel: Re: De vreemde werkelijkheid van marktplaats
Geplaatst: 02 jun 2015 07:10
Moderator
Ik heb wel eens geboden op wat dingen van deze p.g. Ik moet zeggen dat de mailwisseling die erop volgde, getuigde van bijzonder weinig inzicht en kennis over de materie, om nog maar te zwijgen over het feit dat hij zich bijzonder onaangenaam opstelde.
Maar als hij werkelijk 850 euro krijg voor een instrument dat nieuw 150 euro goedkoper is, dan is hij een gewiekste vogel. IK zal niks meer van hem kopen.
Berichttitel: Re: De vreemde werkelijkheid van marktplaats
Geplaatst: 04 jun 2015 08:03
Geregistreerd: 13 aug 2008 20:33 Berichten: 2144 Woonplaats: Utrecht
De verkoper leest blijkbaar ook trompet.nl en heeft de advertentie gewijzigd in die zin dat hij het merk Fasch nu heeft weggelaten en er Selected 605 (Engeland) van heeft gemaakt. Mooie vondst, dat Engeland. Overigens is er een kleine kans dat deze trompet door Hoxon Gakki (Carol Brass) is gebouwd. In ieder geval is de pocket trompet in de door mij gegeven Fasch-link een Hoxon Gakki. Er is natuurlijk ook een goede kans dat de Selected 605 een chinees is.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen