Geregistreerd: 14 dec 2001 00:29 Berichten: 190 Woonplaats: sittard
Dokshitzer had een 3c bij mijn weten op die benge...ach een bes trompet stemt vaak beter maar in een orkest minder handig ligt helemaal aan welke stukken er gespeeld worden toch?...
Geregistreerd: 14 dec 2001 00:29 Berichten: 190 Woonplaats: sittard
Verkeerde lijst dan....toen ik lang geleden les had bij Willem van der Vliet,woonde dokshitzer een tijdje bij Willem i.v.m. hart operaties en bemoeide de man zich natuurlijk met de lessen en vertelde hij mij het 3 c verhaal. Ook later bij de vele masterclasses speelde de man op een 3 c wat makkelijk te controleren was omdat ik er naast stond weken lang. Niet dat ik nou mijn gelijk moet halen....maar die lijst zou wel eens niet kunnen kloppen of hij heeft net als een ieder meerdere mondstukken...maar 7 e lijkt me erg vaag op een bes trompet...op piccolo had hij wel en 7e trouwens.maar dat bespeelde hij erg weinig
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen