Geregistreerd: 24 mei 2007 09:39 Berichten: 168 Woonplaats: Ermelo
Trompettor schreef:
Geen enkele trompet heeft dus een volle klank, Dat moet jij maken, maar een goeie trompet helpt daar wel bij.
Elk topmerk heeft vast wel een trompet die de klank heeft die jij zoekt. Lekker veel testen.
Bij Van Laar kom je vast to je recht, Maar bij Yamaha, Bach, Kanstul of Taylor moet het ook wel lukken( of andere merken als ik niet op mijn tenen getrapt wordt.)
_________________ Bugel Hub van Laar B2 . Alliance 3CF Elspeets Fanfare ---------------------------------------------------------- Wie steeds verzuimt,of komt te laat, plaagt dirigent en kameraad!
Spellen ook niet, je levert in ieder geval zelf steeds weer het bewijs zoals in je laatste post, je woonde toch al in "The hall of shame" kan ik me herinneren.
Geregistreerd: 03 okt 2005 08:52 Berichten: 2388 Woonplaats: Hoek van Holland
trumpetvos schreef:
Spellen ook niet, je levert in ieder geval zelf steeds weer het bewijs zoals in je laatste post, je woonde toch al in "The hall of shame" kan ik me herinneren.
Zo is het, Johan. We geven echter hem een kans om eruit te komen, maar dan moet hij binnen 1 week deze spreekwoorden feilloos uit zijn hoofd kennen:
Ach, ik heb toch niets beters te doen
Beter te hard geblazen dan de mond gebrand,
Maar jullie weten van toeten noch blazen,
Daarom blazen jullie hog van de toren,
En blazen jullie de aftocht.
(Zo goed dirk? )
_________________ Met een Van Laar is niets te zwaar.
Geregistreerd: 03 okt 2005 08:52 Berichten: 2388 Woonplaats: Hoek van Holland
Trompettor schreef:
Ach, ik heb toch niets beters te doen
Beter te hard geblazen dan de mond gebrand, Maar jullie weten van toeten noch blazen, Daarom blazen jullie hog van de toren, En blazen jullie de aftocht.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen