Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Kikken
|
Berichttitel: Trigger zelfbouw Geplaatst: 08 dec 2005 13:14 |
|
|
|
Ik zat eens met het idee om een oude bugel wat te modificeren, o.a met een trigger. Maar ik vind het verspilling om bij zo'n oud beestje 130 euro uit te geven om er een trigger op te zetten. Kun je nu niet ergens zo'n systeem kopen zodat je het zelf aan kan brengen? Hetzelfde geldt voor andere dingen, zoals de afgebroken pinkring bij je carnavals trompet? Kent niemand een site of leverancier waar ik aan dat soort onderdelen kan komen?
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
marnix
|
Berichttitel: Geplaatst: 08 dec 2005 13:20 |
|
 |
| Moderator |
|
|
mwah ik weet niet waar jij zoal informeert, maar 130 euro voor een trigger lijkt me erg veel. Zelf doen, zonder enige ervaring en achtergrond kennis, kan ook fataal zijn voor je instrument, en dat is in de regel veeeel duurder, dan een trigger.\
Dus: doe je instrument recht, en laat het doen.
Overigens bij de meeste zaken kun je die dingen wel kopen.
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
rproost
|
Berichttitel: Geplaatst: 08 dec 2005 13:35 |
|
Geregistreerd: 28 maart 2002 22:06 Berichten: 344 Woonplaats: Zutphen
|
|
Je zou eens op marktplaats.nl kunnen kijken. Daar worden vaak ouwe toeters voor aan de muur aangeboden voor weining. Kan je dat soort onderdelen vast wel afslopen (en dan de toeter weer doorverkopen of aan de muur hangen).
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Kikken
|
Berichttitel: Geplaatst: 08 dec 2005 21:03 |
|
|
|
laten we het meer een experiment noemen. Maar marnix kun jij me een zaak aanwijzen waar ze losse trigger sets verkopen, want ik kan tot nu toe namelijk niets vinden.
Die 130 euro is trouwens bij Adams.
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
marnix
|
Berichttitel: Geplaatst: 08 dec 2005 21:31 |
|
 |
| Moderator |
|
|
een vriend van me kocht bij pfeiffer een trigger set voor mijn trompet, maar ik denk dat ook hub van laar ze wel heeft ( zeker voor bugel )
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Kikken
|
Berichttitel: Geplaatst: 12 dec 2005 23:24 |
|
|
|
voor de mensen die geinteresseerd zijn. 82,50 kost een trigger bij Hanssen.
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|