die heb ik van ebay
heb ik gekocht van een muziekwinkel in amerika die ook tweedehands verkoopt.
ik heb er $1000 voor betaald.
om te haai-blauwen zou ik hem niet echt gebruiken
hij klinkt wel vet als je er met een 'pop' mondstuk tegenaan gaat. maar ik heb er eens een optreden mee gedaan, en het was echt pompen hoor de laatste nummers. veel meer dan met mijn AP bijvoorbeeld.
het is meer een jazztoeter. alhoewel ik hem in de fanfare ook al gebruikt heb, en hij daar ook wel goed inmengt
DenHus schreef:
euro...
tommy schreef:
euhm... gekleurde ik heb een gekleurde, maar moest je ons een merknaal kunnen geven dan denk ik dat we je mss meer uitleg kunnen verschaffen.
als je die goedkope, ebay dingen bedoelt dan heb ik een tip: NIET DUS!
maar geef eens een merknaam of zoiets
Conn INTERNATIONAL is het....(groen/goud)
jongen koop gewoon lekker een gekleurde trompet voor erbij. Jupiter en amati maakt het uit... tis toch allemaal baggerzooi. de enige goede gekleurde trompet is een martin.....
Geregistreerd: 17 jan 2004 13:47 Berichten: 971 Woonplaats: Welten, Heerlen
Alleen de Martin van Tommy heeft niet zoveel gemeen met de Martin van Miles (sorry he Tommy...) Die van Tommy is een tamelijk nieuwe, en die nieuwe hebben gewoon dezelfde beker als de Holton MF-trompetten. Terwijl de originele Martin beker juist zo bepalend was voor het geluid.
Geregistreerd: 17 jan 2004 13:47 Berichten: 971 Woonplaats: Welten, Heerlen
Ik las laatst ergens dat ze een stapel oude Committee bekers gaan gebruiken voor een soort nieuwe super Committee, voor o.a. Chris Botti en Wallace Roney. Dat belooft wat. Ik weet alleen niet in hoeverre die voor iedereen beschikbaar gaan zijn.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen