trompet.nl > forum > Toon onderwerp - J. Michael trompet?
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 20 apr 2026 08:41

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 61 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 06 dec 2005 08:02 

Simpele ziel schreef:
Das dan jammer dat jullie zo over me denken.
Het komt bij toeval z uit zoals ik al eerder heb uitgelegd.
Maar blijkbaar vinden jullie dat niet genoeg..

Dan zou ik maarzeggen de groeten en tot ooit.
:cry:

Lees mijn laatste post nog eens goed door. en vergeet de laatste regel niet te lezen. :idea:

Olaf

Yamaha YTR 6335
Yamaha YFL 631

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 07 dec 2005 10:39 

Gert-Jan schreef:
Simpele ziel schreef:
Das dan jammer dat jullie zo over me denken.
Het komt bij toeval z uit zoals ik al eerder heb uitgelegd.
Maar blijkbaar vinden jullie dat niet genoeg..

Dan zou ik maarzeggen de groeten en tot ooit.
:cry:

Komop, ze voelen zich een beetje aangevallen maar bedoelen het heus niet kwaad! :?

Toch ?

Ach ik vind het allemaal best.
Ik ben van mening dat je op een forum mag zeggen wat je wilt om een dicussie uit te lokken. Dat sommige daar niet echt goed tegen kunnen is niet mijn probleem, ik zou zeggen lees ze nog maar eens goed door en wie weet zijn er mensen die het er hetzelfde overdenken.

Cees

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 07 dec 2005 12:31 

Ach ik vind het allemaal best.
Ik ben van mening dat je op een forum mag zeggen wat je wilt om een dicussie uit te lokken. Dat sommige daar niet echt goed tegen kunnen is niet mijn probleem, ik zou zeggen lees ze nog maar eens goed door en wie weet zijn er mensen die het er hetzelfde overdenken.

Cees[/quote]

Waar ligt volgens jou de grens tussen discussie uitlokken en "kwetsend zijn" want volgens mij ligt die bij sommige forumleden dit heel dicht bij elkaar, en dit geldt niet alleen voor jou, we hebben dit ook zien gebeuren bij de discussie met Henk Rensink.
Daar werdt ook over en weer met modder gesmeten.

Ik begrijp ook niet waarom sommige forumleden zo graag anoniem wil blijven, zij ze soms
bang dat ze herkend worden door mensen in hun buurt en dat ze dan ter verantwoording geroepen worden over iets wat ze hier geschreven hebben.
Wanneer je hier op het Forum iets schrijft dan ga ik ervan uit dat je hier dan ook achter staat, en dan hoef je je hier niet voor te verbergen lijkt me!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 07 dec 2005 14:08 
Moderator

mwa, mag ik een keer heel eerlijk zijn??

Niemand hier is vies van een mooie discussie, maar owee als we het niet eens worden. Dan is men boos en verongelijkt. Persoonlijk heb ik een nogal rake manier van stellingen poneren, en schijnbaar doet het de mensen wat, dus schijnbaar zit er telkens wel een kern in waaarover mensen nooit hebben nagedacht. Maar dan wordt er ook moord en brand geschreeuwd. Voor niks. Niemand is hier erop uit om mensen te kwetsen, ook ik niet. Neem uit mijn posts wat je gebruiken kunt en negeer de rest. Want de sfeer op dit forum is, door het korte lontje van sommige types hier, soms niet te pruimen.

En dan met betrekking tot dit topic: als iemand meent te kunnen lesgeven aan kinderen, maar qua instrumenten nog niet het kaf van het koren kunnen scheiden, heb ik daar, net als een aantal andere mensen mijn bedenkingen bij. En dat is misschien ook iets waar de TS zijn voordeel mee kan doen: DOet hij er wel goed aan om dan nu al les te geven. En ja, dat kan anoniem, misschien wel beter, want dan komt niemand erachter dat hij misschien wel helemaal zo'n goede docent niet is.

Het is een harde mening die ik heb, maar laten we wel wezen, in een discussie met Henk Rensink kon het toch ook? Het is ten slotte een forum.....

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 61 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Alle tijden zijn GMT + 1 uur