Mighty Brass schreef:
even reageren.
Ik reageerde even op een berichtje op het forum van een vriend. Is het dan raar dat ik offtopic (!!!) ook iets zeg? De reactie van bv Marnix komt op mij over alsof ik niks anders doe dan dit forum als msn gebruiken. Vind ik niet helemaal terecht...
Ook maar even reageren
Ten eerste was het berichtje van Marnix niet echt aan jou gericht, maar eerder aan Martijndelange volgens mij. (tenminste zo lees ik het, maar daarvoor zouden we bij Marnix moeten zijn)
Ten tweede, is het volgens mij inderdaad zo dat jullie beide geen notoire off-topic-posters zijn en kan jullie dus in principe niets tot weinig kwalijk genomen worden.
Waar ik me wel aan irriteer de laatste tijd, zijn posts waarin maximaal zes woorden en eventueel nog een smiley staat, die in mijn ogen nergens over gaan, niets toevoegen en wat mij betreft dus ook niet gepost dienen te worden. (Ik wil hier wel een slag om de arm houden, want een goede grap of een andere uitzondering is natuurlijk altijd daargelaten)
Dus ik moet Marnix wel gelijk geven, maar misschien was dit 'voorvalletje' net even de druppel.
Marcel