trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Holton
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 20 apr 2026 07:05

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 27 sep 2005 15:24 

Mighty Brass schreef:
even reageren.
Ik reageerde even op een berichtje op het forum van een vriend. Is het dan raar dat ik offtopic (!!!) ook iets zeg? De reactie van bv Marnix komt op mij over alsof ik niks anders doe dan dit forum als msn gebruiken. Vind ik niet helemaal terecht...

Ook maar even reageren :D
Ten eerste was het berichtje van Marnix niet echt aan jou gericht, maar eerder aan Martijndelange volgens mij. (tenminste zo lees ik het, maar daarvoor zouden we bij Marnix moeten zijn)
Ten tweede, is het volgens mij inderdaad zo dat jullie beide geen notoire off-topic-posters zijn en kan jullie dus in principe niets tot weinig kwalijk genomen worden.
Waar ik me wel aan irriteer de laatste tijd, zijn posts waarin maximaal zes woorden en eventueel nog een smiley staat, die in mijn ogen nergens over gaan, niets toevoegen en wat mij betreft dus ook niet gepost dienen te worden. (Ik wil hier wel een slag om de arm houden, want een goede grap of een andere uitzondering is natuurlijk altijd daargelaten)

Dus ik moet Marnix wel gelijk geven, maar misschien was dit 'voorvalletje' net even de druppel.

Marcel

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 27 sep 2005 21:37 
Moderator

blabla, het topic ging over Holton, en niet over gezuip.

maakt mij niet uit, maar voor off topic gepraat is msn of pb.

Ik wil mezelf zeer zeker niet vrijpleiten, meer het idee van wie de schoen past trekke hem aan.....
Is overigens niet persoonlijk naar iemand toe, als het anderen waren geweest had ik hetzelfde gedaan.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Alle tijden zijn GMT + 1 uur