trompet.nl > forum > Toon onderwerp - nieuw of tweedehands?
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 19 apr 2026 10:10

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 54 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: nieuw of tweedehands?
BerichtGeplaatst: 08 feb 2013 23:18 
Moderator

Overigens, geheel ten overvloede:
Omdat na meermaals dit gevraagd te hebben, een verklaring uitblijft, acht ik het verder niet waarschijnlijk dat deze man nog verder het lef heeft om fatsoenlijk de discussie aan te gaan.

Ik distantieer me verder van dit topic, en ook van het onjuiste beeld dat door deze laster, verkondigd door Lucien over mij ontstaat.
Mochten er vragen zijn, hoor ik ze graag per pb.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 09 feb 2013 01:35 

Jongens toch.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 09 feb 2013 13:43 

Nou. De topicstarter zal zich nog wel een paar keer achter zijn oren krabben denk ik.....
Het is elke keer weer verbazingwekkend om te zien hoe jullie het voor elkaar krijgen om ruzie te maken, elkaar van van alles en nog wat te beschuldigen etc...

Het hele forum beslaat eigenlijk niet meer dan ca 10 mensen. Daarvan zijn er een paar die denken dat ze de wijsheid in pacht te hebben. Deze mensen geven steeds op een botte, denigrerende manier commentaar op wat iemand anders zegt.
Dat doen ze bij elkaar en ook bij "nieuwe" leden.
Jullie hebben het vaak over het woordje "discussie". Met een aantal leden is helemaal geen discussie mogelijk. Die denken dat ze gewoon gelijk hebben. Dat is geen discussie. Dat is hanengedrag!

Ik heb begrepen dat Daniel een beginneling is. Waarom mag hij niet gewoon zijn mening zeggen zonder dat daarna steeds opnieuw geinsinueerd wordt dat hij niks weet.....
Dit soort antwoorden zijn hier al vaker voorbijgekomen.
En deze reacties zijn er waarschijnlijk ook de rede van dat het trompetforum slechts bestaat uit een paar leden. Mensen haken om deze rede af.

En ook al ben je "prof"... dat wil helemaal niet zeggen dat je het allemaal weet.
Er zijn hele goede. en ook hele slechte.
Een hele slechte.... die is niet beter dan een goede amateur.
Dat is algemeen en op niemand gericht.
Prof is relatief.

Voer een discussie.
Veel dingen zijn persoonlijk. Er zijn meerdere goede antwoorden mogelijk dus. Gelijk hebben bestaat voor veel van die dingen niet.
En waarom is jou antwoord goed en dat van die ander fout??.....

Laat iedereen in zijn waarde. Dan wordt het op trompet.nl misschien wat drukker.
En als je denkt dat je alles weet. Dan moet je een boek schrijven.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 09 feb 2013 14:26 

Ik sluit me geheel aan bij de vorige spreker.
Ik heb de laatste weken in hoge mate verbaasd over en geërgerd aan de wijze van communiceren op het forum.
Het lijkt erop alsof sommige mensen niets kunnen zeggen en op elk woord worden gepakt. Tussendoor haal ik gelukkig genoeg waardevolle tips van deze site, maar minder op elkaar inhakken en wat meer ruimte laten voor de mening van een ander zou me zeer welkom zijn.
Ik weet dat de hele maatschappij verhardt en dat alles gezegd mag worden tegenwoordig, maar ik hoop toch dat wij als trompettisten wat harmonieuzer met elkaar kunnen omgaan.
Schuif de schuld niet af op een beheerder van de site, maar houd jezelf een spiegel voor en tel tot tien voordat je weer meent te moeten reageren op iets "fouts" dat je voorbij ziet komen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 09 feb 2013 22:47 

BertilJKok schreef:
Ik heb de laatste weken in hoge mate verbaasd over en geërgerd aan de wijze van communiceren op het forum.

Noem dat maar 'communiceren'.....
Zonder meer interessant om dit topic nog 's op je gemakkie terug te lezen, zie je precies waar 't de bocht uitvliegt.
Inderdaad beschamend en contra productief.

www.luxuriamusic.com

Profiel  

BerichtGeplaatst: 10 feb 2013 11:54 

Bij Adams vs van Laar gebeurde precies hetzelfde. En het is al talloze keren vaker gebeurd.

Het heeft ook allemaal niks met het ontbreken van een moderator te maken zoals dat regelmatig gesuggereerd wordt maar wel met de omgangsvormen welke gehanteerd worden door sommige forumleden.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 54 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Alle tijden zijn GMT + 1 uur