RobS schreef:
Het lijkt me dat je toch wel erg goed moet weten waar je naar op zoek bent. Niet iets voor de gemiddelde amateur. Ik zou eerder door mijn embouchure heen zijn dan door de verschillende combi's.
Wat prijs betreft. De Feniks was nog duurder volgens mij, toch?
Je moet sowieso weten wat je wil. En altijd een paar oren meenemen. Daarom was ik ook mee. Zodat mijn collega niet alles zelf hoeft te bepalen, maar ook af kan gaan op de feedback van mij en van Max Thein.
Ook de gemiddelde amateur kan zijn slag slaan bij Thein. DWZ als de gemiddelde amateur de behoefte heeft om een investering te doen.
Bovendien hoef je niet alleen maar zware vermoeiende dingen te spelen. Een instrument uitproberen hoeft niet te betekenen dat je alleen maar harde hoge noten gaat knallen. Juist niet. Los daarvan, als je zorgt dat je er een leuk weekend van maakt, heb je ook alle tijd om weer tot rust te komen.
Overigens: ik moet mijn verontschuldigingen maken. Nu je de Feniks noemt, moet ik zeggen dat ik bij Brassimport dezelfde soort begeleiding kreeg, en dezelfde begeestering rondom de producten. Dus ook in Nederland zat zo'n zaak.
De prijs is niet mals. Maar qua betalen en proberen zijn ze bij Thein niet moeilijk.