trompet.nl > forum > Toon onderwerp - New Generation Big Band concerten
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 19 apr 2026 18:14

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 10 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: New Generation Big Band concerten
BerichtGeplaatst: 22 maart 2006 17:37 

Hallo allemaal,

In april vinden er weer diverse concerten plaats van de "New Generation Big Band".

5 april Café Danzig in DenHaag aanvang 21:00 uur

9 april Café Toomler in Amsterdam Breitnerstraat 2 (gratis parkeren)
Aanvang 16:00 uur
Speciale gasten: PETE PHILLY & PERQUISITE
kaarten te reserveren via www.supersundayslive.com

17 april Sugar Factory in Amsterdam Lijnbaansgracht 238
Aanvang 21:00 uur Featuring: DJ + VJ

23 april Concert in Tivoli in Utrecht
concert met Pete Philly & Perquisite band!!!
Aanvang 20:30uur

Voor verdere optredens kijk op: www.newgenerationbigband.com

Share on Facebook Share on Twitter Share on MySpace Share on Delicious
 Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 22 mei 2006 00:03 

Hallo allemaal,

nog even een paar concerten van de NGBB

Maandag 22 mei Nog nooit in het nieuwe Bimhuis geweest? Dan is dit je kans! Het 2e fase eindexamen concert van onze trompettist en eigen arrangeur Robbert Scherpenisse vindt plaats op het mooiste jazzpodium van Nederland. De eerste set bestaat uit stukken voor kleine bezetting, in de tweede set komt de NGBB ruimschoots aan bod.

Aanvang: 21.00 uur

Toegang: gratis

Vrijdag 26 mei. The Hague Jazz wordt het nieuwe tweedaagse jazz festival van Den Haag. Op 26 en 27 mei zal Den Haag in het teken staan van grote nationale en internationale jazzartiesten waaronder Toots Thielemans, Incognito, Rita Reys, Richard Galliano en natuurlijk de New Generation Big Band. Voor een uitgebreid programma, kijk op www.thehaguejazz.com.

Aanvang: 19.00-21.30 uur

Toegang: 35 euro

Zaterdag 27 mei. Voor de tweede keer zal het keizersgracht festival plaatsvinden. De New Generation Big Band begeleidt de zangers en zangeressen van restaurant Pasta E Basta. Het concert zal net als vorig jaar op een boot in de keizersgracht bij het Spiegelkwartier plaatsvinden. Het mooie weer is besteld dus kom met de boot en neem je eigen drankjes mee.

Aanvang: 16.00-19.00 uur

Maandag 29 mei. Is er weer een New Generation Big Band Experience in de Sugar Factory tegenover de melkweg in Amsterdam. Tijdens deze avond staat de samenwerking met andere kunstenaars centraal. Dj DNS en Dj Maze gaan in samenwerking met Vj E202 en de bigband de uitdaging aan om alle aanwezigen op de dansvloer te krijgen.

Aanvang: 21.00 uur

Toegang: 5 euro

Maandag 5 Juni. Op deze tweede Pinksterdag vindt het bigband festival in Enschede plaats.

Naast andere Nederlandse bigbands grijpt de New Generation Big Band de kans om zich van zijn goede kant te laten horen. Met eigen composities en stersolisten uit de band staat ook deze dag garant voor een ervaring die je niet mag missen.

Aanvang: 19:00 uur

Voor meer nieuws en o.a. afbeeldingen en geluidsfragmenten van de bigband bekijk

http://www.newgenerationbigband.com/

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 13 aug 2006 15:56 

Hallo allemaal,

de New Generation Big Band heeft weer een paar concerten in augustus.

Donderdag 17 augustus Haarlem Jazz – Grote Markt

Dit concert kent een zeer gevarieerd programma. De avond start om 17:00 uur met een voorprogramma. Vanaf 20:00 uur zullen DJ DNS & DJ DAZE een uur lang het publiek aan het dansen brengen. Daarna komt de NGBB met het programma Introducing New Generation Big Band! Bandsolisten zullen in dit programma centraal staan. Nadat de DJ’s de pauze hebben opgevuld komen de gastsolisten van deze avond aan bod. De NGBB speelt het programma met Pete Philly & Perquisite. Dat deze combinatie voor succes verzekerd is, is in het verleden al gebleken. Ook deze avond zal weer garant staan voor een onvergetelijke avond.

Zondag 20 augustus Lowlands – Biddinghuizen

Op deze middag een bijzonder concert. De NGBB speelt met Pete Philly & Perquisite op het zeer bekende popfestival Lowlands. Tijdens dit driedaagse festival speelt de NGBB op de zondagmiddag om 15:00 uur. Het concert zal plaatsvinden in de ‘Bravo’ tent.

Zaterdag 26 augustus Uitmarkt – Amsterdam

Hier mag de New Generation Big Band uiteraard niet ontbreken! Op zaterdagmiddag om 15:00 uur op de Nieuwmarkt zal de NGBB het programma New Generation Big Band Experience presenteren. Dit houdt in een samenwerking met de DJ’s DNS & DAZE. Bigbandarrangementen aangepast voor deze combinatie zullen worden uitgevoerd. Uiteraard komen ook de bandsolisten ruimschoots aan bod.

Hopelijk zien we jullie een keer, check de website voor meer info.
http://www.newgenerationbigband.com

groet Herwin

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 13 aug 2006 22:58 

nou dan zal ik eens komen luisteren op Lowlands :lol:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 aug 2006 11:22 

Ik zal me ook richting Bravo proberen te slepen.
Beetje wakker worden met NGBB, niet verkeerd :-)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 21 aug 2006 23:17 

Nou dat was weer een strak optreden. Stond natuurlijk vooraan :mrgreen: Naast mij een leerling van de saxofoniste. Het geluid was zeker in het begin bedroevend. Een sopsax die in het luchtledige stond te spelen. Trombone kwam halverwege in. Later ging het wel beter.
En de langzame groove die de double bass inzette met af een toe een uithaal van de sax was geweldig. Die rapper deed me niets maar naast mij stonden een paar meisjes die alles letterlijk konden meebrullen.
En WA was je op tijd? :wink:

Was ook een of andere mafkees die verkleed was als sinterklaas en begeleid werd door een trompettist. Iemand van het forum :?:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 22 aug 2006 06:40 

harpje schreef:
Nou dat was weer een strak optreden. Stond natuurlijk vooraan :mrgreen: Naast mij een leerling van de saxofoniste. Het geluid was zeker in het begin bedroevend. Een sopsax die in het luchtledige stond te spelen. Trombone kwam halverwege in. Later ging het wel beter.
En de langzame groove die de double bass inzette met af een toe een uithaal van de sax was geweldig. Die rapper deed me niets maar naast mij stonden een paar meisjes die alles letterlijk konden meebrullen.
En WA was je op tijd? :wink:

Was ook een of andere mafkees die verkleed was als sinterklaas en begeleid werd door een trompettist. Iemand van het forum :?:

Ben je niet natgeregend Harpje? ;)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 22 aug 2006 09:33 

Ik was zeker op tijd maar stond niet zo vooraan als Harpje, heb me even door het publiek moeten worstelen om recht voor de Bigband uit te komen :-). Vond geluid in het begin ook bedroevend (maar was niet alleen bij NGBB).

Ook weer een super gave solo van Martijn (de Laat), bracht lekker veel 'spice' erin! Was zoals verwacht aangenaam om hiermee wakker te worden.

Die Sinterklaas + trompet: heb ik ook gehoord (vanaf m'n luchtbedje) op camping 4. Dacht eerst dat ik nog lag te dromen, maar er werd daadwerkelijk een Sinterklaas verwelkomt.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 10 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur