Ik weet dat het NJFO vanaf 5 augustus door België gaat touren. Is hier ook een programma van bekend? Ik kon op de officiële site in ieder geval niets vinden? Weet iemand hier op het forum misschien meer?
Geregistreerd: 22 maart 2005 21:44 Berichten: 54 Woonplaats: rijnsburg
Ik weet er wel wat meer van, zoals meerdere forumleden. We spelen vooral oude stukken uit de roots van de fanfare, binche, overture fantastique dat soort dingen. En verder wat solo werkjes, funfair van bourgeois en wat marsjes. En er word een cd opgenomen daar.
Niet persoonlijk hoor, maar waarom wil je dit weten, wil je erbij??
Nee, ik wil niet bij het NJFO gaan spelen. Volgens mij zijn de trompettisten daar al goed genoeg. :wink: Ik ben zelf ook al wat te oud voor het NJFO: 27 jaar.
Ik was/ben geïnteresseerd om dat we (mijn vriendin en ik) komen even luisteren in Mechelen als dat in ons schema past.
Ondertussen heb ik inderdaad via andere kanalen al gehoord, hoe jullie week er uit ziet.
Veel plezier en succes met de opnames!
Leuk, spreek ons (of gewoon iemand van de trompetsectie) even aan als je er toch bent! Ik mag zelf opus for trumpet van Knechtelt / Buitenhuis spelen in België en op de uitmarkt op het hoofdpodium, ome Danny geeft me een geweldige kans die ik natuurlijk graag benut.
Thomas, ik dacht dat het programma van jullie tour in Vlamo Klankbord stond, maar ik heb dat momenteel niet zo direct bij de hand. Wanneer spelen jullie waar? Misschien kom ik wel eens langs volgende week, als ik eens niets te doen heb of zo... Ik meen mij iets te herinneren van een concert in Brussel en in Mechelen?
samentvatting voor iedereen op het forum:
- 8 augustus middag: concert Instrumentenmuseum Brussel + concert Grote Markt
- 9-11(ochtend): cd opnamen
- 11 augustus middag: Concert Grote Markt Mechelen (+/- 16:00 u)
12 augustus Middag: concert in Antwerpse Zoo (+/- 12:00 u.)
Avond: concert in Theatrium in Mechelen
13 augustus: 13.00 – 18.00 uur: Play inn met uitvoering aan het einde
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen