Gisteravond ben ik naar het conservatoriumexamen van Pascal vd Velde op trompet geweest (bachelor of music noemen ze dat dan tegenwoordig) en hij heeft een heel mooi concertje gegeven, en was dus geslaagd met een 9 met lof of iets erachter.
Pascal ken ik erg goed, en waren voor mij ook een flink aantal bekende (trompettisten) in de zaal. Nog mensen op dit forum die er iets over te melden hebben?
_________________ Een onderschrift is maar voor de sociaal minder capabelen
Pascal is dus (ex tegenwoordig) studiegenootje van me. Was er onder de indruk van de beheersing die die toonde van Haydn. Verder een leuk en mooi concert en de uitslag vond ik met de 9 wel terecht. Wat die onderscheiding nou precies inhield of houd hebben we nog steeds geen idee van.
_________________ "Playing 'bop' is like playing Scrabble with all the vowels missing." (Duke Ellington)
'If you're in a band it's okay if you only know three chords...but for God's sake put them in the right order.' -King of the Hill
Geregistreerd: 24 jul 2002 09:50 Berichten: 297 Woonplaats: Den Bosch
Ik kon helaas niet komen kijken, maar hij schijnt het voortreffelijk gedaan te hebben, ik heb ook gehoord dat er binnenkort misschien opnames van zijn examen online komen te staan op zijn site:
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen