Ook ik heb genoten en weer veel gezien en gehoord.
Ik moest wel even denken aan een aantal discussie punten die we hier hebben gevoerd.
Bijvoorbeeld, of je trompet en trombone wel afwisselnd kunt spelen, het spelen met bolle wangen, dat high blowen niet het belanrijkste zou zijn, rode hoofden ect.
Je zit met zo'n Bigband natuurlijk wel automatisch gelijk in de lichte muziek die andere normen en waarden hebben dan de klassieke jongens zo moet je er dan ook naar kijken.
De manier hoe James Morrissen zijn act uitvoerde vond ik geweldig, hij staat niet alleen zijn nootje's te maken maar heeft interactie met zijn publiek dat maakt het toch leuk.
De reclame die gemaakt wordt vond ik op zich wel meevallen, ik neem aan dat de party ook gesponsord wordt, ik zie het ook als info wie waar mee speelt vindt ik zelf wel interessant. ( de Yamaha en Bob Reeves spraken me wel aan

)
Ik vroeg me even af of het er allemaal wel uit kon voor die 15 euro, er moesten er toch een paar van ver komen.
Het was de moeite waard al had ik dan ook zo'n 2 uur reistijd, toch ook weer een aantal forumleden gesproken.