trompet.nl > forum > Toon onderwerp - een uur lang eric vloeimans 29 juli 10.30 ned 1
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 20 apr 2026 07:16

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 jul 2007 22:26 

erikveldkamp schreef:
Op zijn Nederlands: stierenpoep of is het stierepoep?

Wat ik bedoelde is dat er nogal veel onzin voorbij komt, dat heeft ook veel te maken met de presentator die een talent heeft om domme vragen te stellen. Dat viel me al op bij de andere gasten die hij in zijn uitzending had. Maar kijk zelf naar de uitzending en oordeel zelf. Ieder zijn smaak.

Over die presentator: Alsof jij dan kunt beoordelen.
Dit is typisch weer iets wat jij vindt. Dus niet iets wat feitelijk is. Dit doe je dus steeds.

Maar over die smaak heb je gelijk.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 jul 2007 22:59 

Gelukkig speelt hij beter als hij zich kleed. Nee, Ik vind zijn muziek echt goed.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 jul 2007 23:20 

Peter Amersfoort schreef:
Dit is typisch weer iets wat jij vindt. Dus niet iets wat feitelijk is. Dit doe je dus steeds.

Dat heb je goed gezien, dit is namelijk een discussieforum. Daar kun je je mening geven waar niet iedereen het mee eens hoeft te zijn. Anders zou je ook nooit een discussie krijgen.

Maar aangezien er sommige mensen zijn die zich blijkbaar storen aan mijn bijdrages houd ik het hier op het forum voor gezien.

MVG, Erik.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 20 jul 2007 07:01 

Ik vind die presentator nou ook niet echt geweldig, maar heel veel mensen schijnbaar wel anders zou hij er niet zitten... En ik ga natuurlijk wel kijken,, ondanks die presentator.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 20 jul 2007 09:43 

erikveldkamp schreef:
Peter Amersfoort schreef:

Dat heb je goed gezien, dit is namelijk een discussieforum. Daar kun je je mening geven waar niet iedereen het mee eens hoeft te zijn. Anders zou je ook nooit een discussie krijgen.

Maar aangezien er sommige mensen zijn die zich blijkbaar storen aan mijn bijdrages houd ik het hier op het forum voor gezien.

MVG, Erik.

Ik neem aan dat je het forum nog wel leest?
Je bijdrage wordt wel degelijk door lezers gewaardeerd, als leden zich het commentaar moeten aantrekken had bijvoorbeeld Camel waarschijnlijk al in een 'Witnes Protection Program' gezeten.

Maar ik kan me ook je irritatie voorstellen, algemene oproep: discussieer wel inhoudelijk maar niet persoonlijk.
Het is jammer dat (waardevolle) leden om deze reden afhaken.

gegroet
Robert

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 20 jul 2007 10:05 

Ik zou het ontzettend jammer vinden als mensen zoals Erik zouden afhaken omdat enkele klojo's die denken dat zij, omdat ze een trompet "hebben", ook alle wetenschap in huis hebben en dan alles maar zitten af te zeiken van wat een schitterend muzikanten als Erik te vertellen heeft.
Daarom een goede raad aan deze karnavaltrompettisten: "Schoenmaker blijf bij je leest".

Erik, ik hoop dat je dit nog leest en dat je toch je bijdrijge blijft leveren ondanks de opmerkingen van deze enkele amateurs, ze weten niet beter (LJ,Camel, peter Amersfoort............)
Er zijn nog veel meer forumleden die wel wat hebben aan jou inbreng.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 20 jul 2007 10:28 

Uhhhh...Willy...ga jij dan in de commissie zitten wie volgens jou goed genoeg kan spelen om waardevolle bijdrages te leveren? Wie "een schitterende muzikant is" en wie "karnavalstrompettist"? De mensen die jij opnoemt kunnen wellicht supergoed spelen. Of niet, maar dat boeit ook helemaal niets want dan kan de inhoud van hun bijdrage prima zijn. Het is een open discussieforum, voor de trompetliefhebber. Dat hoeft wat mij betreft niet eens een speler te zijn.

Los van Willys eugenetische bijdrage zou ik het erg jammer vinden als Erik zich niet meer liet zien. Ik heb zijn (meeste) posts altijd waardevol en interessant gevonden. En ik wilde hem net een vraagje over Bach stellen! Maar kom op Erik, het is ook wat flauw. De laatste tijd worden er hierendaar wat zinloze discussietjes gevoerd die nergens over gaan, beetje heenenweer....Een beetje een sfeertje de laatste tijd hier. Maar daar heeft iedereen over en weer een bijdrage in, als je daar geen trek in hebt moet je er niet in meegaan...dat gelul van toeten had ik al meteen niet op gereageerd als ik jou was. Zoals je in je hopelijk niet laatste post schrijft: het is een discussieforum, dus jij kan ook een reactie op je posts verwachten...al dan niet met een nuttige inhoud.

We hoeven toch niet een red erik veldkamp topic te beginnen he??!! :wink:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 20 jul 2007 11:50 

Ik denk dat Peter hier ook zijn mening geeft, net als Erik. En dat is prima. Net als die van Marnix zijn ook veel van Eriks posts (en nog van veel anderen) leerzaam. Maar als je niet meer wil houdt het op he.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur