erikveldkamp schreef:
Ik heb een vandaag een concert gedaan met de big band van het Amsterdam's conservatorium. We speelden in een tent buiten, maar gelukkig was het mooi weer en veel publiek ondanks de concurrentie van de Vanguard JO die ik zelf ook graag had gezien!
Maar het was een mooi concert met interessante stukken (composities van John Coltrane) met een geweldige gastsolist (op tenorsax) Ferdinand Povel. Hij was mijn 1e leraar destijds in Hilversum. Hij heeft trouwens in een grijs verleden nog in de band van Maynard Ferguson gespeeld voor een paar jaar begin jaren '70.
Ik heb het laatste kwartier van jullie concert gezien omdat ik wat laat ter plekke was. De dingen die ik heb gehoord klonken allemaal erg goed. De sopraansaxofonist (ben z'n naam kwijt) speelde erg goed in de afsluiter! Als de rest van jullie optreden ook zo ging hebben jullie goed werk gedaan! Was alleen wel jammer dat wij als publiek wat last hadden van de laagstaande zon.
Heb je nog kans gehad om Wynton Marsalis en het Lincoln Center Jazz Orchestra te zien? Dat was echt fantastich!