trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Audities NJBE
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 20 apr 2026 08:58

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 58 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 22 sep 2005 17:12 

Ja NJFO Thomas,
Ik, als insider :lol: , kan geen keuze maken en het is waar dat de orkesten elkaar nooit echt ontmoet hebben, maar wel die ene keer op de Uitmarkt vorig jaar. Wij, als Njho-ers, maar dan voornamelijk als muzikanten, hebben helemaal vooraan gestaan bij jullie optreden daarzo. Maar ik heb tijdens dat van ons niemand van jullie bij ons zien staan, maar dat kan zijn omdat ik met het wmc pas voor de eerste keer mee heb gedaan bij het Fo. Ik kan niet echt een keuze maken tussen de orkesten, want elk van de orkesten heeft zijn eigen soort gezelligheid vind ik en ik denk dat je pas kan zeggen welk orkest het leukste is, wat de sfeer betreft, als je bij alletwee de orkesten eens hebt meegedaan. Maar goed ik vind het alletwee erg leuk, en ik hoop nog eens mee te mogen doen bij het fo :)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 22 sep 2005 18:36 

Haha, nou op de uitmarkt was ik er niet. Als we weer iemand nodig hebben zal ik je bellen ok? We hebben voor de komende projecten al een paar invallers, maar je hoort het wel.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 22 sep 2005 23:15 

Ik kan er niks aan doen, maar ik ben allergisch voor klarinetten. Vandaar NJFO.
(Oh ja, en ik speel beroerd trompet, bugel gaat beter...)

Leuk Pieter dat je weer komt invallen, jammer dat ik niet meer meedoe (en ze me ook niet zullen vragen om in te vallen... behalve voor de derde helft misschien)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 29 sep 2005 15:44 

En? Hebben er nog mensen van hier ( of bekenden daarvan) auditie gedaan? Ben wel benieuwd wie ik nieuw kan aantreffen volgende week ;)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 09 okt 2005 15:11 

Afgelopen weekend voor het eerst weer eens samen met NJHO, NJFO en NJSE in een jeugdherberg geslapen...
Het was duidelijk... Kamer nummer 108 was het gezelligst. Om half 3 ging daar de laatste NJHO-er weg. Dus bleef het FO toch weer als laatste over!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 09 okt 2005 17:02 

evanderzee schreef:
Ik kan er niks aan doen, maar ik ben allergisch voor klarinetten.

Dat is geen reden om niet bij ons mee te spelen, klarinetten hoor je toch niet :P

Wel weer gelachen afgelopen weekend ja...en kamer 1.08 klonk idd wel gezellig, vooral die piccolo trompet om half 4 snachts... vooral fijn dat ik in 1.09 sliep :) Maar gelukkig ben ik er doorheen geslapen.

Ben ook door het gesnurk van onze bastrombonist geslapen... hij snurkt nog harder dan dat ie speelt, kunnen ze bij die van jullie niet zeggen :P

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 09 okt 2005 17:04 

Wilbert schreef:
evanderzee schreef:
Ik kan er niks aan doen, maar ik ben allergisch voor klarinetten.

Dat is geen reden om niet bij ons mee te spelen, klarinetten hoor je toch niet :P

Wel weer gelachen afgelopen weekend ja...en kamer 1.08 klonk idd wel gezellig, vooral die piccolo trompet om half 4 snachts... vooral fijn dat ik in 1.09 sliep :) Maar gelukkig ben ik er doorheen geslapen.

Ben ook door het gesnurk van onze bastrombonist geslapen... hij snurkt nog harder dan dat ie speelt, kunnen ze bij die van jullie niet zeggen :P

Ben je serieus door Chiel zn gesnurk heengeslapen 8O Dan slaap je behoorlijk vast 8)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 09 okt 2005 17:50 

Nee ik sliep bij onze bastrombonist op de kamer... en die heb ik idd niet gehoord. Maar tegen de tijd dat ik ging slapen was ik ook echt helemaal af!
Sorry voor de overlast. Als enige dame op kamer 108 had ik echt geen overwicht om de zaak rustig te houden.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 58 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur