trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Audities NJBE
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 20 apr 2026 08:58

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 58 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 20 sep 2005 01:18 

Weet je, je moet gewoon auditie doen bij het NJFO. Hartstikke leuk, veel trompet plaatsen nog nodig.
En uit ervaring weet ik dat het rete gezellig is!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 20 sep 2005 12:33 

Nee, niet njFo, njHo! :P VEEL gezelliger :P

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 20 sep 2005 14:01 

evanderzee schreef:
Weet je, je moet gewoon auditie doen bij het NJFO. Hartstikke leuk, veel trompet plaatsen nog nodig.
En uit ervaring weet ik dat het rete gezellig is!

Ik moet Els toch gelijk geven.

En wat moet je nu met al die tafelpoten en piepstokken in het nationaal jeugd HARMONIE orkest.. dat is toch allemaal brandhout?? :lol:

Trouwens... kreeg pas te horen dat ik weer ga invallen als bastrombone bij het njFo, dus hoe kan het njHo dan in hemelsnaam gezelliger zijn :roll: :?:
Kijk bijvoorbeeld naar hoe het biergemiddelde is per persoon per project. Njfo is een relaxt orkestje hoor, lekker toeten en zuipen.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 20 sep 2005 15:04 

Wilbert schreef:

NHJFO!!!
Nog beter!! :P

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 20 sep 2005 15:33 

Trompettor schreef:
Wilbert schreef:

NHJFO!!!
Nog beter!! :P

Ik vind het prima ;) Alleen dan wel o.l.v. Alex Schillings! :D

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 21 sep 2005 22:02 

Het nhjfo is een bestaand orkest geloof ik, Noord-Hollands Jeugd Fanfare Orkest. Maar die discussie over waar het gezelliger is slaat natuurlijk nergens op omdat het NJFO en NJHO elkaar nauwelijks ontmoeten, dus hoe komen jullie hier bij? Lieke kan het wel weten want ze heeft wel eens ingevallen bij ons. Ik ben dus sectie aanvoerder van het NJFO en we zitten nu met 4 trompettisten omdat er een paar weg zijn ivm studie enz. Ik weet dat er misschien nog 1 of 2 weg gaan dus dat is niet zo mooi. Als er mensen zijn die intresse hebben, kom dan gewoon eens kijken of geef me je nummer dan bel ik je en kan je misschien gewoon eens meedoen. Er kunnen ook altijd auditie's tijdens een weekend plaats vinden in noodgevallen dus je bent niet aan een datum verbonden. Ik weet zeker dat het super leerzaam is. Ik heb ook zelf al een mailtje gestuurd naar het NJBE over de site, dit gaat ook ooit nog eens goedkomen :wink: . En Guus, ze speelt toch niet bij het NJFO? :lol:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 22 sep 2005 06:47 

NJFO-Thomas schreef:
Het nhjfo is een bestaand orkest geloof ik, Noord-Hollands Jeugd Fanfare Orkest. Maar die discussie over waar het gezelliger is slaat natuurlijk nergens op omdat het NJFO en NJHO elkaar nauwelijks ontmoeten, dus hoe komen jullie hier bij? Lieke kan het wel weten want ze heeft wel eens ingevallen bij ons. Ik ben dus sectie aanvoerder van het NJFO en we zitten nu met 4 trompettisten omdat er een paar weg zijn ivm studie enz. Ik weet dat er misschien nog 1 of 2 weg gaan dus dat is niet zo mooi. Als er mensen zijn die intresse hebben, kom dan gewoon eens kijken of geef me je nummer dan bel ik je en kan je misschien gewoon eens meedoen. Er kunnen ook altijd auditie's tijdens een weekend plaats vinden in noodgevallen dus je bent niet aan een datum verbonden. Ik weet zeker dat het super leerzaam is. Ik heb ook zelf al een mailtje gestuurd naar het NJBE over de site, dit gaat ook ooit nog eens goedkomen :wink: . En Guus, ze speelt toch niet bij het NJFO? :lol:

Uhh. ja ..

Dat is opgericht verleden jaar, en het gaat vrij lekker
En op 13 oktober hebben wij ons premiereconcert (om ons voor te stellen)
Dat zal plaatsvinden in het dorpje Opperdoes.. Iedereen harte welkom natuurlijk!! :)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 22 sep 2005 08:48 

NJFO-Thomas schreef:
En Guus, ze speelt toch niet bij het NJFO? :lol:

Nee, inderdaad, das waar! :D Ik zal er eens hard over nadenken! Lijkt me wel heel leuk, maar ben ook nogal druk... (full-time studie en 20 uur werken in week van 40 uur)

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 58 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur