Geregistreerd: 09 feb 2002 10:48 Berichten: 776 Woonplaats: Rijswijk
De namen van de Yamaha Artist die de workshop gaan geven moet je al een beetje een richting geven lijkt mij. Cornet spel in Brassband, Jazz/improvisatie en klassiek.
De inhoud moet ik nog bespreken maar ik weet van alle drie dat ze een goed eigen verhaal hebben over trompet/cornet spelen. Alle drie werken op hoog niveau op totaal verschillende werkgebieden.
Het wordt zeker geen promotie praatje over instrumenten maar in een ontspannen sfeer informatie uitwisselen. De workshop zullen zeker een open karakter hebben en jullie input is van harte welkom.
De Cornet workshop zal +/- zo'n 11/2 - 2 uur duren met daar tussen een kleine pauze.
De trompetworkshops laten we een beetje open hoeveel aanmeldingen we krijgen. ivm de beperkte ruimte moeten we de groep misschien splitsen in twee. Het kan dus zijn dat we een clinic doen van +/- 10.30 tot 12.30 en van 13.00 - 15.00uur.
Als we 1 groep hebben dan zal de totale clinic misschien iets langer worden.
(bv. 10.30 tot 12.30 en van 13.00 tot 14.00uur.
Je aanmelden is voor ons van belang om een duidelijke indeling te kunnen maken.
Zodra wij meer nieuws hebben dan laten wij dit zeker weten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen