Geregistreerd: 22 jun 2006 15:45 Berichten: 114 Woonplaats: Oldebroek
Jan H schreef:
Zijn er mensen die Atropos, het stuk van Kevin Houben, hebben gespeeld of gehoord? Wat vonden jullie er van? Het zou kunnen dat wij dat binnenkort gaan opnemen voor De Haske...
Zaterdagochten had ik eerst elders nog repetitie dus heb ik Atropos op het OFFK zelf niet gehoord. Wel deden er op ons Try-out concert 2 orkesten mee uit de 3e divisie, zij hebben daar Atropos wel gespeeld. Te weten Scharnegoutum en Heeg. Over de uitvoering van Scharnegoutum was ik niet onder de indruk en mijn vader vroeg mij zelfs of zij nu goede 4e divisie of 3e divisie waren. Scharnegoutum heeft helaas niet meer op het OFFK gespeeld omdat er een sterfgeval was. Ontzettend sneu natuurlijk. De uitvoering van Heeg (3e op het OFFK) was duidelijk beter en ik persoonlijk vind het een leuk stuk. Het is heel anders dan Grijsoord of Flashback, maar ik vind het leuker dan flashback al heb ik Atropos natuurlijk niet uit den treure gespeeld.
_________________ Constantia Menaam
CWO Groningen
Frysk Fanfare Orkest
Laatst bijgewerkt door pjut op 15 apr 2010 12:23, in totaal 1 keer bewerkt.
Geregistreerd: 24 mei 2007 09:39 Berichten: 168 Woonplaats: Ermelo
Ik heb atropos gespeeld en ik moet zeggen dat ik het een mooi stuk vind, ik ben het nog steeds niet zat hoor, maar deze week gaan we beginnen met nieuwe muziek voor ons volgende concert.
Ben wel benieuwd wat Kevin Houben van de uitvoeringen vond, hij heeft ze allemaal beluisterd.
Wilanka: gefeliciteerd met jullie mooie resultaat in de 1e divisie.
_________________ Bugel Hub van Laar B2 . Alliance 3CF Elspeets Fanfare ---------------------------------------------------------- Wie steeds verzuimt,of komt te laat, plaagt dirigent en kameraad!
Ik bedenk mij net dat 'Omrop Fryslân' opnamen heeft gemaakt. Elke zondag om 18.00 zendt omrop fryslân amateurmuziek uit (in het programma muzyk maskelyn). Komende zondag zijn de winnaars van het OFFK te horen. Volgens de site wordt er begonnen met Grijsoord door EMM Oudega en dan afwerkend naar de 5e divisie. Dit betekend dat je vanaf 18.25 ongeveer naar omrop fryslân moet luisteren voor 'Atropos'. Uiteraard heeft niet iedereen omrop fryslân. De radio is echter wel live op internet te beluisteren. Daarnaast hebben ze een uitzending gemist (útstjoering mist) wanneer Atropos via de website te luisteren is zal ik de link hier wel plaatsen.
De week er op zenden ze ook het OFFK uit alleen is hier nog geen werklijst van. Welke orkesten dan te horen zijn is mij niet duidelijk maar wanneer mensen dat willen weten kan ik dat tzt wel opzoeken.
Op de website van EMM Oudega trouwens staat hun opname (waarschijnljk hebben zij al contact gehad met omrop fryslân). Ik moet zeggen dat het een rommelig begin kent maar daarna hebben ze prima gespeeld.
_________________ Constantia Menaam
CWO Groningen
Frysk Fanfare Orkest
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen