diederik schreef:
Peter Amersfoort schreef:
volgens mij neemt meneer jullie allemaal in het ootje....
Dat zal mij ook niet verbazen............. en dan ben ik er ook in getrapt........
Ja joh, deze gast...dat kan inderdaad niet anders.
Maar mocht het in het alleridiootste geval wel echt zijn, vind ik het erg vervelend voor hem, als je met zo'n houding in het dagelijks leven rondloopt zal je weinig vrienden maken of op zijn minst als zonderling gezien worden. Behalve natuurlijk als je de hardste slot B2 eruit perst in je kapel...
Ik heb Erik veldkamp en de Ronde Van hier nog niet gezien....Is dat pure wijsheid of hebben ze hier iets mee van doen
baszz schreef:
Hee Malle ZULT je weet wel een heleboel van iedereen lijkt het wel.
Citaat:
Aan de andere kant nam ik toen ik in jouw situatie zat ook niet altijd de meer ervaren musici serieus, dus ik begrijp het ook wel.
Hoe kan je dat nou weten, ben je z,n vader ofzo of misschien z,n buurman of misschien wel z,n oude trompet docent? als je dat niet bent weet je dus ook niet hoe zijn situatie is lijkt mij.
Hahhahaha...mijn buurman zit hier te spammen; die wordt gek van mijn knetterharde slot B2's, terwijl de muziek al afgelopen is...dat is namelijk een bewijs dat je een ervaren musicus bent