trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Last Post vs. Taptoe
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 28 maart 2024 13:49

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 193 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 25  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 06 dec 2005 21:50 
Offline

Geregistreerd: 01 dec 2005 18:14
Berichten: 59
Ik heb inmiddels het boekje voor eresignalen voor de Landmacht uit 1971 geraadpleegd, maar niets gevonden over welk signaal waar gespeeld moet worden.
Misschien heeft google het antwoord.

Ik ga eens op zoek.

Groeten.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 06 dec 2005 23:09 
Offline

Geregistreerd: 11 sep 2005 16:31
Berichten: 58
Woonplaats: Halsteren
Citaat:
Sorry Snoeike maar ik vind je antwoorden wel snoeihard,waarom!?
Met een beleefd antwoord zonder agressie en frustratiegevoelens kun je volgens mij veel verder komen, je snoert iedereen de mond, is dat je bedoeling?


Ik zal er rekening mee houden. Een ieder die ik misschien beledigd heb, sorry.

Groetjes Snoeike

_________________
volo et valeo


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 06 dec 2005 23:11 
Offline
Moderator

Geregistreerd: 20 maart 2002 12:00
Berichten: 5018
toeteraar schreef:
Sorry Snoeike maar ik vind je antwoorden wel snoeihard,waarom!?
Met een beleefd antwoord zonder agressie en frustratiegevoelens kun je volgens mij veel verder komen, je snoert iedereen de mond, is dat je bedoeling?
Ik ga het officiele handboekje van dienst er eens op naslaan, kijken wat er daar vermeld wordt.
Ik kom er nog op terug, wanneer jij ook een beetje netjes blijft tegenover je collegatrompettisten, okè?

groeten en tot later.


ik zie niks wat ook maar enigzinds respectloos is, hooguit iets te plastisch uitgedrukt....

kijk maar naar mijn sig....

_________________
http://marnixblogt.blogspot.com/


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 06 dec 2005 23:16 
Offline

Geregistreerd: 11 sep 2005 16:31
Berichten: 58
Woonplaats: Halsteren
Hoi marnix,

aan de ene kant ben ik het wel met je eens maar aan de andere kant ik mij voorstellen dat sommige mensen het nogal schokkerende teksten vinden die ik getypt heb.
Ach het is natuurlijk verstandig om alles genuanceerd te brengen maar soms is juist het tegenovergestelde zo leuk.
En excuses aanbieden is nooit verkeerd als iemand iets verkeerd opvat. Toch??

Groetjes Snoeike

Edit:

Toeteraar mag ik vragen of je mij wel bedoelt? Want eerst post je iets en daarna antwoord FB daar op. En daarna komt je reactie op mijn antwoorden. Misschien een misverstand?

_________________
volo et valeo


Laatst bijgewerkt door snoeike op 06 dec 2005 23:19, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 06 dec 2005 23:19 
Offline
Moderator

Geregistreerd: 20 maart 2002 12:00
Berichten: 5018
snoeike schreef:
Hoi marnix,

aan de ene kant ben ik het wel met je eens maar aan de andere kant ik mij voorstellen dat sommige mensen het nogal schokkerende teksten vinden die ik getypt heb.
Ach het is natuurlijk verstandig om alles genuanceerd te brengen maar soms is juist het tegenovergestelde zo leuk.
En excuses aanbieden is nooit verkeerd als iemand iets verkeerd opvat. Toch??

Groetjes Snoeike


tuurlijk, helemaal mee eens, maar de mensen willen hier nogal gretig ergens overheen vallen, is mij opgevallen. Vandaar ook de verwijzing naar mijn sig.... :P

_________________
http://marnixblogt.blogspot.com/


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 06 dec 2005 23:23 
Offline

Geregistreerd: 11 sep 2005 16:31
Berichten: 58
Woonplaats: Halsteren
Nu gaan we op een heel andere toer dan eigenlijk de topic is maar wat je zegt:

Citaat:
maar de mensen willen hier nogal gretig ergens overheen vallen,


klopt wel. Maar het is mij ook opgevallen dat op andere topics waar ik weleens ben, mensen ook zo snel ergens overheen vallen. Net of internet hun de vrijheid geeft om over alles te klagen. Men hoeft via internet toch nooit in persoon de confrontatie aan.

Misschien een andedr topic openen? En hier weer verder gaan met de last post?
Groetjes Snoeike

_________________
volo et valeo


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 06 dec 2005 23:29 
Offline

Geregistreerd: 03 feb 2003 10:20
Berichten: 429
Woonplaats: Gouda
Het valt mij op dat de discussie tegenwoordig in een heel groot aantal gevallen op dit onderwerp uitkomt..... :cry: Zo jammer... want de topics zijn zo vaak zo interessant en steeds weer worden ze weer doorkruist door een discussie die nu langzamerhand is gevoerd in elke manier die je maar zou kunnen bedenken.
Gezien het seizoen zal er wel strooizout te koop zijn! Prima geschikt om gladde straatjes te strooien en ook als bijgerecht bij dit forum... Hopelijk worden de korrels uit die zoutzak wat meer gebruikt! Verbeter de wereld, begin bij jezelf en bekijk posts van anderen vanuit het meest positieve standpunt wat je maar kunt bedenken en reageer er ook zo op!! Zul je zien dat de sfeer nog veel gezelliger kan worden!!!
(disclaimer: niemand wordt hier persoonlijk aangesproken, de boodschap geldt voor iedereen, inclusief mijzelf)

En terug naar het onderwerp:
Misschien moeten we niet moeilijk doen.... Voor de televisie speel je wat de regelementen voorschrijven (die zijn niet voor niks bedacht) en verder kan iedereen het naar eer en geweten zelf bepalen. Ik denk dat het argument van buitenlandse veteranen bij herdenkingen toch wel sterk is.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 07 dec 2005 14:07 
Offline

Geregistreerd: 11 sep 2005 16:31
Berichten: 58
Woonplaats: Halsteren
Citaat:
Misschien moeten we niet moeilijk doen.... Voor de televisie speel je wat de regelementen voorschrijven (die zijn niet voor niks bedacht) en verder kan iedereen het naar eer en geweten zelf bepalen. Ik denk dat het argument van buitenlandse veteranen bij herdenkingen toch wel sterk is.


Helemaal mee eens.

_________________
volo et valeo


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 193 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 25  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  


MusicPrint.nl
Schagerl BeNeLux
MusicPrint.nl

Copyright © 2002-2011 Trompet.nl, Alle Rechten Voorbehouden.