trompet.nl > forum > Toon onderwerp - nepdirigent, penningmeester dick van heusden van Daalhem
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 19 maart 2024 08:29

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: nepdirigent, penningmeester dick van heusden van Daalhem
BerichtGeplaatst: 06 maart 2005 16:54 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 13 jul 2004 00:55
Berichten: 916
Woonplaats: hilversum
Een grote waarschuwing. Er is een nepdirigent, penningmeester genaamd Dick van Heusden van Daalhem actief. Hij komt binnen via de HAFABRA site waar amateurgezelschappen dirigenten of penningmeesters vragen en lult zich naar binnen. Op zich is iedereen waanzinnig enthousiast over die man maar na verloop van tijd blijkt er geld verdwenen te zijn of hij komt met een zielig verhaal dat hij darmkanker heeft en een voorschot op zijn loon moet hebben. Meld zich ziek en laat niet meer van zich horen. De getroffen verenigingen geloven het verhaal en helpen hem. Hij is dus zeer overtuigend. Getroffen verenigingen: Showband Jong Leven in Ommen, Musicaltheatergroep Almere, is nu failliet gegaan door hem. Drumband in Zeist en een vereniging in Roosendaal :twisted: :twisted: Te zien bij

www.opgelicht.nl
uitzending 3 maart 2005

weest allen gewaarschuwt want hij zat tijdens de uitzending al weer bij een andere vereniging!

_________________
jammerhout, blaaesen en ssuichgen


Share on Facebook Share on Twitter Share on MySpace Share on Delicious
Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: dh
BerichtGeplaatst: 06 maart 2005 19:20 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 09 feb 2002 10:48
Berichten: 770
Woonplaats: Rijswijk
Hij verlegd zijn werk terein, was een aantal jaren hier in de buurt ( omgeving Leiden/Den Haag) actief.

Nomero Rijpwetering, Scouting Den haag. e.a.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 07 maart 2005 19:57 
Offline

Geregistreerd: 31 okt 2004 19:29
Berichten: 115
Woonplaats: Verweggistan
Vaag is het wel...

_________________
8)


Laatst bijgewerkt door Co Cornet op 11 apr 2005 15:25, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 maart 2005 10:56 
Offline

Geregistreerd: 23 aug 2002 20:22
Berichten: 388
Woonplaats: zaandam
ik ken die gast... Hij Was tot vorige week dirigent van een drumfanfare waar ik jaren heb gespeeld.... ze hebben m er gelijk uitgegooid na die uitzending.... niets missende....

toen ie voor t eerst kwam daar, toen hadden ze al waarschuwingen over hem gehad van de gedupeerde verenigingen.... maja koppig he en Ernstig op zoek naar een dirigent dus tog aangenomen maja nu zien ze het zelf op tv...

_________________
<-- lekkerding hè

"Jazz: The Sound of surprise!"


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 maart 2005 18:34 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 03 feb 2004 20:39
Berichten: 3151
Woonplaats: Kortenhoef
Heerlijk om te zien hoe die man zichzelf tegenspreekt in het filmpje en hoe hij zichzelf helemaal vastl*lt!
Triest dat zo iemand bestaat!
Ik wilde hem op internet opzoeken, dus even ge-googled, maar je komt alleen maar uit bij verenigingen die nu een nieuwe dirigent zoeken!

Dit soort mensen moeten ze gewoon opsluiten!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: dick van heusden
BerichtGeplaatst: 16 jun 2006 23:22 
Offline

Geregistreerd: 30 maart 2006 21:14
Berichten: 16
Woonplaats: prinsenbeek
maar heeft er iemand die opnames in zijn bezit want op opgellicht is er niks te vinden en volgens mij is hij ook bij onze vereniging geweest maar dat weet ik niet zeker


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: dikkie dick van Heusden, grote oplichter
BerichtGeplaatst: 16 nov 2007 19:58 
Offline

Geregistreerd: 16 nov 2007 19:35
Berichten: 1
Hoi Allemaal,

ik zie net deze forum over dikkie dick. Nou ik kan ook een boekje open doen over hem.
Geprobeerd 2 verenigingen omzeep te helpen, gelukkig niet gelukt.

Hij was een vriend van de familie, woonde bij ons in huis nog wel.
Heeft mijn open 2500, gulden was het toen nog, afhandig gemaakt. Mijn moeder een paar honderd armer gemaakt.
Kwam op een dag thuis en vertelde dat ie rare plekken op zijn benen had, naar de eerste hulp. Hoe hij het voor elkaar kreeg wet ik niet maar hij werdt opgenomen. En dag later zei hij dat de internist dacht dat het Huidkanker was. Erg schikken dus. Ik heb zelf mijn vader verloren aan kanker dus het kakte er wel ff in bij de familie.

Dit gaf wel even mooi de tijd op in zijn spullen te neuzen. Ik was toen een meisje van 17 en erg nieuwsgierig. In zijn spullen vond ik zijn, zogenaamde, medicatie voor zijn suikerziekte. Dit bleken gewoon vitaminepillen te zijn.

En zo kregen steeds vaker deurwaarders voor hem aan de deur, of rare telfoontjes van mensen die hem moesten hebben want hij was weer eens ergens met de noorde zon vertrokken.
Uiteindelijk hebben we hem eruit gezet. Maar iedereen kreeg nog geld.
Goed geraden, konden we naar fluiten, na een tijdje hem in de gaten te houden te hebben was ie spoorloos weg.

Toen bleek hij blij een nieuw opstartende vereniging in utrecht te zitten, ik wilde daar wel lid worden en ging erheen. Ik heb dikkie dick uitbundig gegroet, en gedaan alsof mijn neus bloedde. Heb de leden ingelicht maar wisten niet wat ze met mijn verhaal aan moesten. Tot hij ineens ook daar weg bleef, het werdt hem te heet onder zijn voetjes.

Ik moet ergens de beelden van de uitzending van opgelicht hebben, en vind het jammer dat er niet op te reageren was.

Ik zou graag wilen weten waar dikkie dick zich nu bevind, ik heb nog een appeltje met hem te schillen, ooit zal ik hem vinden en hem laten zien dat wat hij heeft gedaan bij mij nog heel hoog zit. Eens krijgt hij wat hem toekomt. Ik mag wel een vrouw zijn maar lust hem rauw.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 17 nov 2007 00:06 
Offline
Moderator

Geregistreerd: 20 maart 2002 12:00
Berichten: 5018
tjeempie.

kannibalisme is ook strafbaar in Nederland. Bovendien zou je je een darmgezwel vreten aan die man.

_________________
http://marnixblogt.blogspot.com/


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  


MusicPrint.nl
Schagerl BeNeLux
MusicPrint.nl

Copyright © 2002-2011 Trompet.nl, Alle Rechten Voorbehouden.