Voor zover ik weet zijn er bijna geen methoden voor....maar ik kan het mis hebben.<br>Ik weet wel dat in de wat "ge-ijkter" literatuur ( Arban e.d. ) wel verwijzingen staan naar dat soort instrumenten.<br>Zelf heb ik, als ik es-trompet ging spelen, gewoon wat oefeningen verzonnen die ook gangbaar zijn op de "gewone" trompet...lange noten, toonladders e.d.<br>Misschien hebben anderen meer of zelfs betere tips?<p>Edited by: A3aan
Er zijn inderdaad geen boeken voor estrompet te vinden.<p>Je zou een boek voor es hoorn kunnen proberen.<p>Ik speel alles wat ik op mijn bes cornet speel ook op mijn escornet. Op die manier leer je lekker hoog te spelen.
Heeft iemand het boek "Etudes & Duets" voor E-trompet van Mel Broiles thuis liggen want het is via de boekhandels niet meer te krijgen. Ik heb het vier keer besteld bij evenzovele boekhandels maar iedere keer hetzelfde antwoord.
Andere methodes zijn ook nog steeds welkom.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen