trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Vlado Kumpan
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 27 apr 2024 11:06

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 78 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 16 aug 2005 15:59 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 02 apr 2002 20:54
Berichten: 1203
Woonplaats: Enschede
André schreef:
Volgens mij dwalen we af, want dit is tocht trompet.nl!! :lol:


Ik denk dat iedereen zich daar wel van bewust is hoor :P....Behalve de knakker met die post van MTV - The Trip :cry:

Ik ga er in ieder geval heen. Ook het hele voorprogramma. Ik weet dat Amatinka daar speelt vanaf een uurtje of 19:00 geloof ik en die wil ik ook wel eens een keertje live meemaken.

_________________
========> PLAY ANYWAY <========


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 05 okt 2005 17:52 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 02 apr 2002 20:54
Berichten: 1203
Woonplaats: Enschede
Zijn er nog mensen geweest? Ik kon helaas niet ivm een eigen optreden. Ik zag op de foto's dat die jonge knakker er weer was....

Ook nog een leuke foto gevonden van de aste 1 tenor: http://www.vladokumpan.de/Fotogalerie/St.Andrae2/pages/DSCN1372.htm
Benieuwe of dat geklonken heeft.....[/url]

_________________
========> PLAY ANYWAY <========


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 06 okt 2005 07:26 
Offline

Geregistreerd: 25 aug 2004 12:01
Berichten: 108
Woonplaats: Losser
Ik ben wel geweest. Het voorprogramma kon ik door een eigen optreden niet halen, maar voor Vlado waren we precies op tijd. Ik kan alleen maar zeggen dat het fantastisch was.
Ik heb ze nu 3 keer live gezien en gehoord en ze worden alleen nog maar beter. Soms wel een beetje patserige show (met 1 hand aan de trompet en na 8 seconden even met die trompet aangeven dat de slotnoot (G3) nu lang genoeg heeft geduurd.) Ze deden ook het Grassel's .. (solo trb Jerabek) en Chaos Galopp en dat klonk live net zo goed als op CD. Ik denk dat ze volgend jaar wel weer komen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 06 okt 2005 13:41 
Offline

Geregistreerd: 10 apr 2005 15:30
Berichten: 368
Woonplaats: amersfoort
Citaat:
Soms wel een beetje patserige show


en terrecht....als jij het met 1 hand zou kunnen...doe je dat toch ook ff om te showen...dat is juist vermakelijk.....behalve voor mensen die er jaloers op zijn


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 06 okt 2005 13:58 
Offline

Geregistreerd: 25 aug 2004 12:01
Berichten: 108
Woonplaats: Losser
Ja, het is stoer. Ja ik ben best jaloers en zou willen dat ik het ook kon.
Toch vind ik Jerabek, die ook fantastische dingen op zijn trombone doet, sympatieker. Niet zo macho van kijk en hoor mij eens en toch wel met bravoure in de uitstraling.
Ik heb er natuurlijk wel van genoten en kan iedereen aanraden volgend jaar ook naar Boxtel te gaan


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 06 okt 2005 14:08 
Offline

Geregistreerd: 09 okt 2001 13:08
Berichten: 1053
Woonplaats: Stein
Jerabek is inderdaad een symphatieke gast; Vlado ook wel, maar op de bühne moet hij nu eenmaal even de patser uithangen (als ik het zo kon als hij zou ik misschien ook doen!).
Jerabek heeft een keer bij ons in de fanfarezaal een optreden gegeven en ik geloof dat hij verantwoordelijk was voor een kwart van de totale bieromzet, dus misschien moeten we gewoon met z'n alleen voor een optreden flink wat bier drinken...


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 06 okt 2005 14:30 
Offline

Geregistreerd: 25 aug 2004 12:01
Berichten: 108
Woonplaats: Losser
Ik zag de bekende fles whisky ook van mond tot mond gaan!! Zelfs na zoveel drank komt de tongslag er bij hen beter uit dan ik ooit zal kunnen :oops: Want bij ons een drankprobleem is, is voor die oude oostblokkers waarschijnlijk een goede gewoonte.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 06 okt 2005 15:03 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 24 feb 2005 10:50
Berichten: 92
Woonplaats: Helmond
zonder drank geen klank :wink: ik ben helaas niet geweest maar volgende keer ga ik, hoe dan ook...

_________________
tis wa as t nie lukt


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 78 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 37 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  


MusicPrint.nl
Schagerl BeNeLux
MusicPrint.nl

Copyright © 2002-2011 Trompet.nl, Alle Rechten Voorbehouden.