trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Irving R. Bush mondstukken
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 29 maart 2024 01:08

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 39 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 11 jan 2002 21:22 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 02 dec 2001 20:01
Berichten: 99
Jeroen,<p>De rand van de WX-1 is toch aanmerkelijk <br>vlakker als de WX-A maken zijn er dus meerdere types WX-1 in de omloop? Over het algemeen kan ik er goed op weg ook een goede hoogte en een groot geluid. <p>jwe

_________________
jwe


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 11 jan 2002 23:10 
Offline

Geregistreerd: 18 sep 2001 12:34
Berichten: 863
Woonplaats: Amsterdam
Voor zover ik weet niet, maar ik heb twee WX1 mondstukken liggen. Een oud exemplaar met een uitgeboorde backbore en veranderde rand en een nieuwe, die helemaal origineel is. Gek genoeg heeft de nieuwe zo goed als dezelfde rand als de oude. De oude heeft alleen iets minder bite aan de binnenkant van de rand. De nieuwe WXA's heb ik nooit in m'n hand gehad, dus daar kan ik verder niets over zeggen. De rand van m'n oude WX1 en m'n oude WXA zijn praktisch hetzelfde, maar dat kan ook door alteratie zijn gebeurd. De oudere series hadden namelijk een rand die een stuk scherper waren. De nieuwe zijn daarentegen een stuk "zachter" voor de lippen geworden. Ik kan je dus alleen voorstellen om die twee WX1's van mij eens op te halen om te proberen en te vergelijken met elkaar en de WX1 die jij nu hebt. Laat het me maar even weten als je daar geïnteresseerd in bent,<p>Groetjes Jeroen.<p>P.S.:de mensen die wat van mij willen horen kunnen op mijn website op de geluidspagina het fragment van de 6e Mahler aanklikken. (live opname met NJO 2001).

_________________
Ik verdien een hoop.....ik krijg alleen zo weinig!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 12 jan 2002 12:50 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 02 dec 2001 20:01
Berichten: 99
Jeroen,<br>Graag kom ik ze ophalen om ze eens te proberen en te vergelijken. Zeg maar waar en wanneer?<p><p>jwe<p><p><p><p><br>te kijken waar de verschillnevmaak ik Ik wil ze graag wel eens verglijken, en even proberen.

_________________
jwe


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 12 jan 2002 14:04 
Offline

Geregistreerd: 18 sep 2001 12:34
Berichten: 863
Woonplaats: Amsterdam
Stuur me even een mailtje, dan kunnen we gegevens uitwisselen.<p>Jeroen.

_________________
Ik verdien een hoop.....ik krijg alleen zo weinig!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 12 jan 2002 19:32 
Offline

Geregistreerd: 05 jan 2002 20:43
Berichten: 6
Ik vind het klote mondstukken sorry....<br>Ik weet toevallig waar trompetlover zijn proefspelen gewonnen heeft.....<br>Geef mij maar gewoon bach<br>Gewoon een eerlijke 1 C<br>Wat een hoog oplopende zaken weer zeg....


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 12 jan 2002 19:36 
Offline

Geregistreerd: 18 sep 2001 12:34
Berichten: 863
Woonplaats: Amsterdam
Ach ja, het is een beetje uit de hand gelopen bij sommige discussies, maar dat hoort er misschien ook een beetje bij ;-). Bewijst maar weer dat iedereen een eigen voorkeur blijft houden wat betreft mondstuk en instrument.

_________________
Ik verdien een hoop.....ik krijg alleen zo weinig!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 12 jan 2002 23:57 
Offline

Geregistreerd: 13 dec 2001 15:51
Berichten: 69
Woonplaats: nederland
Nou zo slecht is Bush niet Hillman...ik kan er ook niet op spelen ok. maar klote?<p>Edited by: hansito


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 13 jan 2002 00:03 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 14 dec 2001 00:29
Berichten: 190
Woonplaats: sittard
Nou lijkt me sterk meneer Hillman. Hoe kan het zo "klote"zijn dat ik ze heb gewonnen dan?


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 39 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  


MusicPrint.nl
Schagerl BeNeLux
MusicPrint.nl

Copyright © 2002-2011 Trompet.nl, Alle Rechten Voorbehouden.