trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Bruno Tilz mondstukken - Wie bezorgt me meer informatie?
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 28 apr 2024 16:21

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 41 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 12 dec 2001 20:01 
Offline

Geregistreerd: 15 sep 2001 16:18
Berichten: 391
Woonplaats: Belgium
En volgens mij is die 7C van Bach gewoon dé beste keuze om op te beginnen! Of een equivalent. <p>Ik ben nu groter gegaan uit pure noodzaak en op aanraden maar ik heb lang op een 8-1/2 C gespeeld en ik moest niet zoveel aanpassen op mijn 1-1/2 C Tilz.<p>


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 21 dec 2001 22:20 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 18 nov 2001 20:50
Berichten: 1753
Woonplaats: Amsterdam
Even weer terug naar de beginvraag; over hoe dat nou zit met Der Bruno. Welnu, Bruno Tilz is gewoon een mondstukfabrikant uit Duitsland en maak hele mooie dingen. Op zich is dat niet zo bijzonder ware het niet dat hij ook nog eens telefonisch bereikbaar is!!!004991613370. Hij maakt oa perfecte copiën van Vincent Bach Mount Vernon of zoiets mondstukken (grotere backbore), en hij is ook nog eens bereid die op te sturen. Let wel op de verzendkosten want die maken zijn meesterwerken toch een stuk minder "preiswert". Al met al zonder meer een uitstekende spits op het mondstukkenveld! <br>Wie gaat zijn catalogus op het net zetten?<br>

_________________
Opinions are like assholes... everybody's got one
-Inspector Harry Callahan-

www.luxuriamusic.com


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 21 dec 2001 22:43 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 18 nov 2001 20:50
Berichten: 1753
Woonplaats: Amsterdam
Even back to basics: Der Bruno is een mondstukkenbouwer de Hele Mooie Dingen maakt. Natuurlijk is hij daarin niet de enige, maar wat hem van velen onderscheid is dat hij telefonisch bereikbaar is, jazeker!<br>Hij maakt o.a. perfecte copieén van Vincent Bach Mount Vernon (of zoiets), die met de grotere backbore dus. Tevens is hij bereid die op te sturen maar bedenk wel dat de verzendkosten zijn meesterwerken heel wat minder "preiswert" maken. Desondanks het proberen waard. Wisten jullie dat Bruno Tilz's negotie gevestigd is in de zelfde stad als Josef Klier?<br>En wie gaat de catalogus van Bruno Tilz op het WWW zetten?<p><p><p><p><p>

_________________
Opinions are like assholes... everybody's got one
-Inspector Harry Callahan-

www.luxuriamusic.com


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 21 dec 2001 23:03 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 18 nov 2001 20:50
Berichten: 1753
Woonplaats: Amsterdam
Dames en Heeren, <br>sorry voor de dubbele reactie, maar dat gedoe met computers maakt me helemaal pagus. Echter ik denk dat de boodschap wel is overgekomen, doe hier Uw voordeel mee!

_________________
Opinions are like assholes... everybody's got one
-Inspector Harry Callahan-

www.luxuriamusic.com


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 21 dec 2001 23:53 
Offline

Geregistreerd: 27 okt 2001 18:00
Berichten: 58
Woonplaats: Rotterdam
....maakt toch niet uit Theo,als je maar beter trompet speelt, dan dat je met de PC omgaat ;-))


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 23 dec 2001 01:04 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 16 sep 2001 22:02
Berichten: 1706
Woonplaats: ´s-Hertogenbosch
Geloof me,<p>de catalogus van Tilz op www zetten is geen beginnen aan.<br>Dat is zo uitgebreid daar heb je een superPC voor nodig.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 28 dec 2001 11:07 
Offline

Geregistreerd: 19 sep 2001 15:49
Berichten: 923
Woonplaats: vl.brabant - belgium
Dit liet ik ook achter op het prikbord van n hafabra.net :<p>Bruno Tilz Mundstuckbau<p>Postfach 17 45<br>91407 Neustadt a.d. Aisch<br>tel. 09161-3370<br>fax. 09161-5390<p>internationale code voor Duitsland : 00 49<br>


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 28 dec 2001 11:30 
Offline

Geregistreerd: 19 sep 2001 15:49
Berichten: 923
Woonplaats: vl.brabant - belgium
Kenny,<p>Je vraag op het prikbord van Hafabra.net dateert van 22/12; blijkbaar nog steeds op zoek ?<p>Ik bezorgde je een antwoord op het prikbord van Hafabra.net.<p>


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 41 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 139 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  


MusicPrint.nl
Schagerl BeNeLux
MusicPrint.nl

Copyright © 2002-2011 Trompet.nl, Alle Rechten Voorbehouden.