trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Reeves vs. Warburton
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 27 apr 2024 23:08

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 14 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 23 apr 2004 08:24 
Offline

Geregistreerd: 16 feb 2004 12:25
Berichten: 243
Woonplaats: Leiden
Ik vind het met mondstukken altijd lastig iets on the spot te kunnen zeggen. In de winkel kan een mondstuk superlekker aanvoelen, en direct de noten aanspreken, maar je kan er thuis na een week achter komen dat het toch niet lekker is. Of pas na een lange set. Ik vraag me ook af of dat ook bij de custom " inelkaar schroef"mondstukken het geval is. De Reeves had ik inderdaad bij Pfeiffer geprobeerd. Alhoewel niet uitgebreid...


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 23 apr 2004 08:54 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 04 jul 2002 07:05
Berichten: 1000
Woonplaats: Veghel
Op deze manier ben ik ook van mijn Tilz 1 1/4 C afgekomen. Het eerste half uur gaat perfect, daarna niet meer. Dus weer terug op mijn "oude" 1 1/2 C.

_________________
Veni Vidi Vagina

http://www.jamopa.com
http://www.theriveraabigband.nl


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 23 apr 2004 15:10 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 16 sep 2001 22:02
Berichten: 1706
Woonplaats: ´s-Hertogenbosch
Jens schreef:
Ik vind het met mondstukken altijd lastig iets on the spot te kunnen zeggen. In de winkel kan een mondstuk superlekker aanvoelen, en direct de noten aanspreken, maar je kan er thuis na een week achter komen dat het toch niet lekker is. Of pas na een lange set. Ik vraag me ook af of dat ook bij de custom " inelkaar schroef"mondstukken het geval is


Het maakt niet uit of een mondstuk afschroefbaar is of niet. Het voordeel is wel dat je meer keuzemogelijkheden hebt om een mondstuk naar wens samen te stellen. Of het dan vervolgens in de praktijk werkt, kun je van tevoren nooit zeggen.

Daarom kun je bij ons altijd eerst een weekje uitproberen voor je hem afrekent :wink:
Als het niet bevalt breng je hem gewoon terug.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 26 apr 2004 12:12 
Offline

Geregistreerd: 16 feb 2004 12:25
Berichten: 243
Woonplaats: Leiden
Ik kom zeker een keer langs...Ik was sowiezo al benieuwd geworden na het lezen van verschillende berichten hier! Dank voor de info!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 28 apr 2004 13:24 
Offline

Geregistreerd: 30 mei 2003 21:01
Berichten: 42
Woonplaats: Leiden
Hans schreef:
Dat wordt lastig.
........Er is wel een Warburtoncup die vergelijkbaar is met de 43S, de KT, maar echt uitwisselbaar zou ik het niet willen noemen. .......:?


:?: :?: Ik wist dat Warburton een KT backbore heeft, maar van een KT-cup heb ik nog niet gehoord. Waar is deze vergelijkbaar mee. Ik speel zelf op een 3sv cup met een KT-backbore, fijne combinatie (voor mij) overigens.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 28 apr 2004 15:27 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 16 sep 2001 22:02
Berichten: 1706
Woonplaats: ´s-Hertogenbosch
De KT-cup hebben ze ook nog niet zo lang.
Ik denk dat hij voor jou te klein is, de KT is (qua diameter) vergelijkbaar met de 6S.
Alleen zit er veel meer klank in, hij klinkt echt te gek. Qua projectie en volume is het een beest van een mondstuk.
Je moet alleen wel van kleinere diameters houden. Hij is ook niet in grotere maten leverbaar (alleen op bestelling, en dat kost knaken).


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 14 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 137 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  


MusicPrint.nl
Schagerl BeNeLux
MusicPrint.nl

Copyright © 2002-2011 Trompet.nl, Alle Rechten Voorbehouden.