trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Welk mondstuk gebruiken jullie?
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 28 apr 2024 17:41

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 185 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 maart 2004 18:04 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 25 dec 2003 09:24
Berichten: 2114
Na veel wikken en wegen veel vragen en antwoorden het juiste mondstuk gevonden.......jaha echt waar en niet omdat ik er zelf naar op zoek ben geweest althans niet meer na alle commentaren en adviezen van jullie forumnisten .
Deze is mij aangeraden door m,n eigen docent , namelijk een Bob Reeves 43M cup met een 43,5M rim en deze bevalt na 3 weken steeds beter en beter en heb alle andere mondstukken die ik gespaard heb verkocht dus heb ik er nu nog maar een en kan ik niet meer iets anders pakken :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Ik ben nu tot de conclusie gekomen dat het zeker niet helpt om dat allemaal te proberen maar gewoon vast houden aan de adviezen die degene geven die er wel EN LET NU OP JA HET IS ECHT................VERSTAND van hebben .
Ik hoop dat jullie het begrijpen dat ik tot inkeer ben gekomen :oops: :oops: :? :wink:


Ik ben niet zo eigenwijs als ik doe voorkomen hoor :D alleen erg nieuwsgierig en enthousiast :P

Het proberen van alle soorten heeft geen zin , dat is de rede dat ik dit type , en wat met hoofdletters geschreven staat van dat VERSTAND hebben zijn JULLIE EN NIET IK !!
dit moest een positief stuk zijn maar gezien de reacties denken dat het tegen jullie is maar het is juist omgekeerd ik moet wat meer aannemen van andere en niet zelf dingen gaan uitvinden want ik weet nog lang niet zoveel als dat ik zou willen :(

_________________
Trompet: B4 2008
Cornet: Besson Sovereign 928 '80
Mpc: Reeves 43m


Laatst bijgewerkt door baszz op 08 maart 2004 19:38, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 maart 2004 18:56 
Offline

Geregistreerd: 08 sep 2003 18:54
Berichten: 246
baszz schreef:
Na veel wikken en wegen veel vragen en antwoorden het juiste mondstuk gevonden.......jaha echt waar en niet omdat ik er zelf naar op zoek ben geweest althans niet meer na alle commentaren en adviezen van jullie forumnisten .
Deze is mij aangeraden door m,n eigen docent , namelijk een Bob Reeves 43M cup met een 43,5M rim en deze bevalt na 3 weken steeds beter en beter en heb alle andere mondstukken die ik gespaard heb verkocht dus heb ik er nu nog maar een en kan ik niet meer iets anders pakken :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Ik ben nu tot de conclusie gekomen dat het zeker niet helpt om dat allemaal te proberen maar gewoon vast houden aan de adviezen die degene geven die er wel EN LET NU OP JA HET IS ECHT................VERSTAND van hebben .
Ik hoop dat jullie het begrijpen dat ik tot inkeer ben gekomen :oops: :oops: :? :wink:


Ik ben niet zo eigenwijs als ik doe voorkomen hoor :D alleen erg nieuwsgierig en enthousiast :P


Wedden dat als het een tijdje minder goed gaat je toch op zoek gaat naar ander materiaal! Eerst een ander mondstuk, en daarna je trompet. :lol!

En nee, je bent niet eigenwijs.
Je speelt dan ook al heeeeel lang,
en hier weet natuurlijk niemand er iets van.

Dag basszzz


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 maart 2004 19:07 
Offline

Geregistreerd: 18 sep 2001 12:34
Berichten: 863
Woonplaats: Amsterdam
Dus ik heb er geen verstand van Bas? Niet echt aardig, buiten het feit of het wel of niet waar is, om te zeggen tegen je mede forum genoten. Als je nog eens iets wilt weten, reken dan op weinig respons, want mensen helpen je niet graag verder als je ze niet kunt waarderen, of op waarde kunt schatten.

Jeroen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 maart 2004 19:16 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 25 dec 2003 09:24
Berichten: 2114
Nee ik bedoel te zeggen dat ik er weinig tot geen verstand van heb en jullie forumnisten die al veel langer en veel beter spelen dan ik wel dus ik hoop niet dat je me verkeerd begrijpt hoor het is juist dat ik jullie adviezen wel aan heb genomen en het te vragen aan degene die mij het meeste advies geeft dus m,n trompet docent sorry dat ik misschien iets heb getypet dat anders leest dan ik bedoel :oops: :oops: :oops: :oops:

_________________
Trompet: B4 2008
Cornet: Besson Sovereign 928 '80
Mpc: Reeves 43m


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 maart 2004 19:20 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 25 dec 2003 09:24
Berichten: 2114
Begrijp me niet verkeerd AUB ik heb juist veel aan jullie adviezen en heb daarom ook me zelf voor m,n kop gemept omdat ik zelf stom ben :oops:

_________________
Trompet: B4 2008
Cornet: Besson Sovereign 928 '80
Mpc: Reeves 43m


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 maart 2004 19:25 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 25 dec 2003 09:24
Berichten: 2114
vast houden aan de adviezen die degene geven die er wel EN LET NU OP JA HET IS ECHT................VERSTAND van hebben .




Degene die ik bedoel zijn Jullie en niet ik !! jullie hebben er verstand van .
En moet niet zo eigenwijs meer doen wat vaker te luisteren zoals jullie en m,n leraar en niet zomaar wat doen

_________________
Trompet: B4 2008
Cornet: Besson Sovereign 928 '80
Mpc: Reeves 43m


Laatst bijgewerkt door baszz op 10 maart 2004 18:36, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 185 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 118 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  


MusicPrint.nl
Schagerl BeNeLux
MusicPrint.nl

Copyright © 2002-2011 Trompet.nl, Alle Rechten Voorbehouden.