trompet.nl > forum > Toon onderwerp - mondstuk kopen in belgië
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 27 apr 2024 21:11

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 02 apr 2004 12:50 
Offline

Geregistreerd: 13 jun 2003 11:44
Berichten: 14
Stabilo,

Mocht je ergens anders nog beterkoop vinden, laat me iets weten, ik ben nl ook op zoek...

Speel jij nu ook al op Bach 3C? Zo ja, hoe lang al en wat vind je ervan? Waarom geen 1 1/2C?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 02 apr 2004 13:37 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 30 sep 2002 12:28
Berichten: 600
Woonplaats: 't Gooi
stabilo schreef:
en winkels zoals wwbw en mouthpieceexpress, zijn die 100% te betrouwen? en leveringstermijn, hoe zit het daar mee?


Ik heb probleemloos verschillende mondstukken bij mouthpieceexpress gekocht in de afgelopen maanden. Levering was alle keren tussen 5 en 10 dagen (behalve 1 mondstuk wat niet direkt beschikbaar was; dat heeft er 3 weken langer over gedaan)

Ik heb voor geen enkel mondstuk nog invoerrechten hoeven te betalen (als je je zending maar lekker klein houdt; niet teveel ineens)

8)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 05 apr 2004 09:33 
Offline

Geregistreerd: 21 jun 2003 13:48
Berichten: 147
Woonplaats: België
wleclair schreef:
Stabilo,

Mocht je ergens anders nog beterkoop vinden, laat me iets weten, ik ben nl ook op zoek...

Speel jij nu ook al op Bach 3C? Zo ja, hoe lang al en wat vind je ervan? Waarom geen 1 1/2C?

nu speel ik op een 1 1/2C , maar ik zou graag iets kleiner gaan omdat ik niet zoveel meer speel... :(


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 05 apr 2004 09:34 
Offline

Geregistreerd: 21 jun 2003 13:48
Berichten: 147
Woonplaats: België
MagnumHorn schreef:
stabilo schreef:
en winkels zoals wwbw en mouthpieceexpress, zijn die 100% te betrouwen? en leveringstermijn, hoe zit het daar mee?


Ik heb probleemloos verschillende mondstukken bij mouthpieceexpress gekocht in de afgelopen maanden. Levering was alle keren tussen 5 en 10 dagen (behalve 1 mondstuk wat niet direkt beschikbaar was; dat heeft er 3 weken langer over gedaan)

Ik heb voor geen enkel mondstuk nog invoerrechten hoeven te betalen (als je je zending maar lekker klein houdt; niet teveel ineens)

8)

dus je hoeft niets anders te bepalen behalve de kostprijs van het mondstuk en de verzendingskosten...


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 05 apr 2004 15:58 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 30 sep 2002 12:28
Berichten: 600
Woonplaats: 't Gooi
Dat ligt eraan.
Zoals ik al aangaf: als je zending niet door de douane onderschept wordt klopt dit,
Anders betaal je BTW en invoerrechten. grofweg zo'n 25pct (2,7% invoerrecht en 19% BTW).
Dan is het nog steeds goedkoop, maar iets minder interessant

8)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 06 apr 2004 07:39 
Offline

Geregistreerd: 30 apr 2002 07:08
Berichten: 228
Dat hangt er van af waar je ze koopt.
Je moet namelijk weten dat je geen BTW betaalt in het land van herkomst, alleen in België eventueel, dus eigenlijk alleen goed voor Europa want in de meeste andere landen hebben ze zo'n systeem niet(bvb USA). En dan hangt ook af hoe duur het product is(om wille van een vrijstelling. En de invoerrechten hangen af van het product dat je invoert, en redelijk wat producten hebben geen invoerrechten.

Hier vind je er meer over http://fiscus.fgov.be/interfdanl/faq/faq.htm


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 apr 2004 16:39 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 21 feb 2004 14:48
Berichten: 865
Woonplaats: belgie, hooglede (nabij brugge)
dat je een trompet goedkoop probeert aan te kopen begrijp ik.... maar een mondstuk :?

de duurste winkel en de goedkoopste zullen hoogstens een prijsverschil hebben van zo'n 25 euro.

ga eens een avondje géén pinten drinken é :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 09 apr 2004 08:28 
Offline

Geregistreerd: 30 apr 2002 07:08
Berichten: 228
25Eur kan veel zijn als je bvb nog op school zit of gewoon nie zoveel geld hebt...


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 119 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron


MusicPrint.nl
Schagerl BeNeLux
MusicPrint.nl

Copyright © 2002-2011 Trompet.nl, Alle Rechten Voorbehouden.