Nu is mijn vraag, heeft iemand een afbeelding van die 156NR, dus de 156R met grotere beker? Sergei Nakariakov speelt NIET op een moderne 156NR. Hij heeft een afschroefbare beker, geen trigger op 3e ventiel, en op de meeste opnames zijn de buizen van de 4e ventiel ook nog van de oude versie van de 156R. Dat is dus geen 156NR.
Van de 156R heb ik ook nog geen afbeeldingen gevonden met beide triggers. Ook daar zou ik graag meer willen van zien, want ik vraag me af hoe ze die trigger daartussen gekregen hebben.
Dat is de gewone 156R; de N (van Nakariakov) heeft een extreem grote beker. Ik heb wel eens ooit een foto van een verzilverd exemplaar, ik geloof zelfs de nieuwe, met de hoornachtige 4de ventiel, gezien op een Japanse site; je zou eens met google op afbeeldingen kunnen zoeken van Courtois 156 NR.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen