trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Stewart Ellis SE2400-L President
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 28 apr 2024 15:48

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 44 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Stewart Ellis SE2400-L President
BerichtGeplaatst: 09 mei 2012 18:31 
Offline

Geregistreerd: 27 sep 2009 17:52
Berichten: 28
Hoi Simon,

De Getzen (300 serie) trompet is van mij.
Je begint je verhaal om een (redelijke) goede trompet te willen kopen, voor niet te veel geld. Dit is je kans.Getzen is gewoon een prima trompet met zeer snelle ventielen,en een helder geluid. Als je deze niet wil, ga dan gewoon naar de winkel, waar je verschillende trompetten uit kan uitproberen. :lol: (zal vast iets bij zitten). Succes.
http://muziek.marktplaats.nl/blaasinstr ... 281491298a


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Stewart Ellis SE2400-L President
BerichtGeplaatst: 09 mei 2012 20:48 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 18 nov 2001 20:50
Berichten: 1753
Woonplaats: Amsterdam
Senor Simon schreef:
Breek me de embouchure niet open over zendingen van NL naar hier. Als je nog geen niet overspannen bent, wordt je het geheid.


Huh? 't Is toch gewoon een stevige doos d'r omheen, naar 't postkantoor, frankeren al dan niet verzekerd en of aangetekend en hoppekee? Ik heb ook 's een Ganter C-trompet naar Spanje gestuurd, naar Maarten van Weeee... eh, even z'n achternaam kwijt, dat ging zonder enig probleem.
Kan me niet voorstellen dat 't dan naar Portugal niet zou lukken.
Als je instrumenten liever niet ongezien koopt loop je een hoop lekkers mis kan ik je vertellen..... Dan had ik nu mijn Conn 22B Victor en 22B NYS nooit gehad, en dat zijn -tot nu toe- verreweg de beste toeters die ik ooit aan m'n lippen heb mogen zetten. Kwamen gewoon met de post. geen probleem.
Je moet wel een beetje voorwerk doen, een beetje surfen naar bijv. www.brassreview.com of Amerikaanse trompet fora zodat je weet wat je ongeveer kan verwachten en bevalt ie niet: hup, doorverkopen.

Bij Terpstra in Badhoevedorp heb ik 's wat K&H trompetten uitgeprobeerd. Niks mis mee. Maar ja, ik zou liever € 800,- aan een tweedehands vintage toeter uitgeven dan aan een nieuwe maar dan moet 't wel een heeeeel bijzonder ding zijn.

_________________
Opinions are like assholes... everybody's got one
-Inspector Harry Callahan-

www.luxuriamusic.com


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Stewart Ellis SE2400-L President
BerichtGeplaatst: 09 mei 2012 21:52 
Offline

Geregistreerd: 22 jan 2012 21:50
Berichten: 471
trompetspeler schreef:
De Getzen (300 serie) trompet is van mij.


In de advertentie staat monel ventielen. Klopt dat? Dacht dat die dingen altijd stainless steel of nickelsilver waren bij Getzen.

_________________
"Riding with Fats Waller on the Super Chief
He said, music's real, the rest is seeming"
(Bill Withers in "Soul Shadows")


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Stewart Ellis SE2400-L President
BerichtGeplaatst: 12 mei 2012 00:32 
Offline

Geregistreerd: 05 mei 2012 18:36
Berichten: 69
Bedankt voor alle goede raad en mooie aanbiedingen.
Denk er serieus over om toch die SE2400-L aan te schaffen. Ziet er stevig uit. Heeft Monel pistonnen en dat zijn de enige bewegende delen. Op de trillende lucht na, uiteraard.
En, zeer belangrijk, het blijft gewoon senor simon die zich aan het business end staat uit te sloven. En dus niet Eric de Vloeier, Arturo Sandoval of Wayne Bergeron. Die laatste 2 staan samen op U-Tube met Maynard and Waynard. Om te kwijlen.
Ik heb een wat slordige speeltrant, speel het liefst lichte jazz, pop enfin zo'n beetje alles wat lekker in het gehoor ligt en wat er met de band staat te gebeuren zijn alleen (dans)fuiven en zo. Geen concerten.
En verder moet het iets goudkleurigs zijn. Kwestie van smaak.
Een zeer prettig weekeinde voor alle broeders en zusters van het schalmeiergilde.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 44 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 126 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  


MusicPrint.nl
Schagerl BeNeLux
MusicPrint.nl

Copyright © 2002-2011 Trompet.nl, Alle Rechten Voorbehouden.