trompet.nl - d toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 19 maart 2024 09:29

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Petitie voor trompettist in nood
BerichtGeplaatst: 14 mei 2020 12:29 
Offline

Geregistreerd: 14 mei 2020 11:45
Berichten: 13
Bij voorbaat excuses als dit hier niet geplaatst mag worden.

Paul Verhoeven (bij jullie vast wel bekend), oud-beroepstrompettist uit het Westland heeft problemen met de vergunningen voor zijn strandpaviljoen WestBeach. Hij heeft een petititie gestart in de hoop alsnog de gemeente te kunnen overtuigen.

Voor iedereen die een mede-trompettist in nood wil helpen is hier een link naar de petitie:
https://secure.avaaz.org/nl/community_p ... Vdleb%2Bnl


Share on Facebook Share on Twitter Share on MySpace Share on Delicious
Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Petitie voor trompettist in nood
BerichtGeplaatst: 14 mei 2020 21:39 
Offline

Geregistreerd: 03 dec 2008 20:49
Berichten: 217
Ik vind dit forum niet de juiste plaats voor dergelijke verzoeken. Ik ken de man niet
hij zal ongetwijfeld wereldberoemd zijn in het Westland,maar problemen met zijn gemeente interesseren mij niet en zeker niet in corona tijd.

_________________
CarolBrass Dutch Jazz Bastard Eurobell
Yamaha YTR8310 ZS Bobby Shew Jazz


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Petitie voor trompettist in nood
BerichtGeplaatst: 15 mei 2020 06:49 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 03 okt 2005 08:52
Berichten: 2389
Woonplaats: Hoek van Holland
jans01 schreef:
Ik vind dit forum niet de juiste plaats voor dergelijke verzoeken. Ik ken de man niet
hij zal ongetwijfeld wereldberoemd zijn in het Westland,maar problemen met zijn gemeente interesseren mij niet en zeker niet in corona tijd.


En daarom verplaatst naar de loungeroom, die is ook voor “ niet trompet gerelateerde” onderwerpen.

_________________
http://www.meteohoekvanholland.nl/


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Petitie voor trompettist in nood
BerichtGeplaatst: 15 mei 2020 07:52 
Offline

Geregistreerd: 14 mei 2020 11:45
Berichten: 13
Mijn excuses voor het verkeerd plaatsen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Petitie voor trompettist in nood
BerichtGeplaatst: 15 mei 2020 08:13 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 03 okt 2005 08:52
Berichten: 2389
Woonplaats: Hoek van Holland
hibidogrulez schreef:
Mijn excuses voor het verkeerd plaatsen.



Geen probleem.
Ik woon trouwens naast (het) Westland en weet van de situatie waarin Paul verkeert. De man wordt veel onrecht aan gedaan.

_________________
http://www.meteohoekvanholland.nl/


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Petitie voor trompettist in nood
BerichtGeplaatst: 15 mei 2020 10:52 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 26 feb 2010 18:41
Berichten: 185
Dat geloof ik best. Echter het standpunt van de gemeente zie ik niet terug. Of ik moet al zelf gaan zoeken (als ik het al vind). Op dit moment wordt er een eenzijdig beeld geschetst. Daarmee zeg ik niet dat het nietwaar is wat er staat. Ik kan het alleen niet toetsen zonder dat ik moet gaan zoeken.

Het komt op mij nu over net als bij een liedjesconcour. Er doen 10 liedjes mee en je ontvangt een bericht van één van hen stem op mij, want ik doe mee. Ok leuk, maar stem ik dan op degene omdat ik hem/haar ken of stem ik op een ander omdat dat liedje beter is?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Petitie voor trompettist in nood
BerichtGeplaatst: 15 mei 2020 11:25 
Offline

Geregistreerd: 24 nov 2019 11:35
Berichten: 51
hibidogrulez schreef:

Paul Verhoeven (bij jullie vast wel bekend)l
Nee, wel de regisseur. :P


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Petitie voor trompettist in nood
BerichtGeplaatst: 15 mei 2020 14:07 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 03 okt 2005 08:52
Berichten: 2389
Woonplaats: Hoek van Holland
Remy schreef:
Dat geloof ik best. Echter het standpunt van de gemeente zie ik niet terug. Of ik moet al zelf gaan zoeken (als ik het al vind). Op dit moment wordt er een eenzijdig beeld geschetst. Daarmee zeg ik niet dat het nietwaar is wat er staat. Ik kan het alleen niet toetsen zonder dat ik moet gaan zoeken.

Het komt op mij nu over net als bij een liedjesconcour. Er doen 10 liedjes mee en je ontvangt een bericht van één van hen stem op mij, want ik doe mee. Ok leuk, maar stem ik dan op degene omdat ik hem/haar ken of stem ik op een ander omdat dat liedje beter is?


Stemmen heeft alleen zin bij muziekinstrumenten, de politiek blijft toch vals spelen.
Zonder meer begrijpelijk als je geen petitie wilt tekenen als je alle ins en outs niet weet en je er niet in wilt verdiepen.
Ik woon dicht op het Westland en heb genoeg meegekregen om voor mezelf een oordeel te kunnen vormen.
De petitie is niet van mij en ik heb hem ook niet op het forum geplaatst, dus heb ik ook geen zin/tijd om een 10 jaar lopende geschiedenis van toezeggingen van wisselende wethouders, wisselende gemeenteraden(verkiezingen) ambtenarij enz enz in kaart te gaan brengen. Maar dat had je vast niet van mij verwacht.
Dat ik vind dat de man onrecht is aangedaan moet je dus zien als mijn persoonlijke mening. Een persoonlijke mening is daarbij nooit een vaststaand feit.

_________________
http://www.meteohoekvanholland.nl/


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron


MusicPrint.nl
Schagerl BeNeLux
MusicPrint.nl

Copyright © 2002-2011 Trompet.nl, Alle Rechten Voorbehouden.