trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Logo's & Ringtones
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 27 apr 2024 20:53

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Logo's & Ringtones
BerichtGeplaatst: 04 feb 2003 13:57 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 30 sep 2002 12:28
Berichten: 600
Woonplaats: 't Gooi
Admin,
zou het mogelijk zijn om ergens op Trompet.nl een aparte sectie "Logo's & Ringtones" op te zetten (liefst downloadable uiteraard).
Ik vermoedt dat veel toeteraars hier wel interesse in hebben.

Het 'standaard' aanbod van Trompet gerelateerde L&R's is erg gering, en echte mooie zijn met een vergrootglas te zoeken.

8)


Share on Facebook Share on Twitter Share on MySpace Share on Delicious
Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Logo's & Ringtones
BerichtGeplaatst: 04 feb 2003 15:20 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 04 dec 2002 10:24
Berichten: 89
Woonplaats: Sleen
MagnumHorn schreef:
Ik vermoedt dat veel toeteraars hier wel interesse in hebben.
Ik in ieder geval niet.
Laten we asjebliefd deze site over trompet-gerelateerde zaken laten gaan en niet over puberale spielereitjes als logo's en ringtones.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 04 feb 2003 16:08 
Offline

Geregistreerd: 18 sep 2001 12:34
Berichten: 863
Woonplaats: Amsterdam
Spielereitjes? Zijn dat varianten op spiegeleieren? :wink:

Mij lijkt het wel leuk...van die orkeststudiefragmenten op je foon. Ik heb nu ook om de zoveel tijd een andere erin staan. Waarom niet? Beter als die standaard meuk. :wink: :wink:

_________________
Ik verdien een hoop.....ik krijg alleen zo weinig!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 04 feb 2003 17:16 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 30 sep 2002 12:28
Berichten: 600
Woonplaats: 't Gooi
Hee fb, ik zei toch ook niet JIJ daar interesse in zou hebben.... 8O
Want jij bent wel zoooo'n serieus figuur die het liefst volgens mij chagrijnig gaat kijken als iets niet naar de zin gaat..... :?

Het is trouwens al heeeeel lang geleden dat ik van 'puberale spielereitjes' beticht ben.
Ik vat het maar op als een compliment, en prijs mezelf gelukkig dat ik blijkbaar nog erg jeugdig denk, nog niet ingedut ben. :D

Dan nog even dit: JE KAN ZO'N ONDERWERP GEWOON NEGEREN HOOR!

't is al net als met de TV: kijk gewoon niet als je iets niet leuk vindt, maar ga er niet over lopen chagrijnen.

8)


Laatst bijgewerkt door MagnumHorn op 05 feb 2003 13:19, in totaal 2 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 04 feb 2003 21:05 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 02 apr 2002 20:54
Berichten: 1203
Woonplaats: Enschede
Gezellig
Koppie thee erbij......

Ik lijkt me wel leuk om een sectie ringtones te hebben. Haydn is al verkrijgbaar, maar alleen Haydn is niet genoeg....

_________________
========> PLAY ANYWAY <========


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 05 feb 2003 08:54 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 04 dec 2002 10:24
Berichten: 89
Woonplaats: Sleen
MagnumHorn schreef:
Hee fb, ik ??zij?? toch ook niet JIJ daar interesse in zou hebben.... 8O
Want jij bent wel zoooo'n serieus figuur die het liefst volgens mij chagrijnig gaat kijken als iets niet naar je zin gaat..... :?
Hee MagnumHorn, als iemand iets wil vragen aan de admin, dan gaat dat normaal via e-mail. Als iemand echter een vraag stelt (aan de admin) via het forum verwacht diegene (volgens mij) ook reacties van anderen.
Je moet er dan ook rekening mee houden dat zo'n reactie wel eens een andere mening kan bevatten als die van jou. Maar prijs je gelukkig: tot nu toe sta ik alleen met mijn mening.
Fijn trouwens dat jij mijn karakter al kan afleiden uit 1 reactie.

MagnumHorn schreef:
Het is trouwens al heeeeel lang geleden dat ik van 'puberale spielereitjes' beticht ben.
Als we toch gaan katten: Uit jouw taalfouten maak ik op dat het nog niet zo heeeeeeeeeeeeeel lang geleden kan zijn.
Ok weer even serieus: Ik gebruik een telefoon om te bellen, niet om anderen te ergeren met weer een nieuw deuntje. Die ene keer dat ik "Children of Sanchez" met veel moeite in m'n GSM gepropt had werd ik door de rest van het orkest inderdaad beticht van puberaal gedrag. Blijkbaar sta ik hierin dus niet alleen (waarmee ik meteen jouw vermoeden "dat veel toeteraars hier wel interesse in hebben" ontkracht).

MagnumHorn schreef:
Dan nog even dit: JE KAN ZO'N ONDERWERP GEWOON NEGEREN HOOR! 't is al net als met de TV: kijk gewoon niet als je iets niet leuk vindt, maar ga er niet over lopen chagrijnen.
Je kunt SPAM ook gewoon negeren, maar ik heb er verd*md veel last van.

Kortom: Mijn mening is: niet doen. Reden: ik vind ringtones en logo's maar puberale spielereitjes die deze site zullen gaan vervuilen. Jouw mening (en die van andere): wel doen, leuk.
Als de meerderheid (waarom heb je er geen Poll van gemaakt?) er voor is en de admin wil dit wel opzetten heb ik daar echt geen problemen mee.

Zijn we nu weer vriendjes?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 05 feb 2003 10:30 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 10 jan 2002 19:54
Berichten: 1038
Woonplaats: Groningen
Oké de tip van de dag: zorg dat je een telefoon hebt met opname mogelijkheid.
Momenteel Mahler 5 als familie belt en een Marsalis cornet solo als m'n vrienden bellen.
Spielerei, jazeker maar wel leuk.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 05 feb 2003 13:59 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 30 sep 2002 12:28
Berichten: 600
Woonplaats: 't Gooi
Ieder z'n mening hoor, maar laat de kwalificatie "puberale spielereitjes" maar gewoon achterwege als je het niks vindt. Kwetst onnodig volgens mij.

En een TV uitzetten of 'spam' negeren zin toch echt 2 heel verschillende dingen....
Ik heb zelf bijvoorbeeld met plaatsvervangende schaamte de patserige discussie omtrent het Spelen van 1e Trompetpartijen van HaFaBra muziek gelezen. Maar ik ga me daar verder toch ook niet in mengen. Ik vindt het onderwerp gewoon niet interessant genoeg.

ennuuuh....... 1 spelvautje is nog altijd een 9. Niet slecht zou mijn leraar Nederlands zeggen :wink:

Voor de duidelijkheid: ik ben 42 dus die puberjaren liggen echt wel heeeeeeeeeel ver achter me (al vindt ik het wel vleiend hoor als ik van jeugdig gedrag beticht wordt) :lol:

vriendjes :!:

8)


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 41 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  


MusicPrint.nl
Schagerl BeNeLux
MusicPrint.nl

Copyright © 2002-2011 Trompet.nl, Alle Rechten Voorbehouden.