trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Potje Latijn Trompetbeschrijving
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 27 apr 2024 21:20

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Potje Latijn Trompetbeschrijving
BerichtGeplaatst: 08 jul 2004 13:06 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 30 sep 2002 12:28
Berichten: 600
Woonplaats: 't Gooi
Ik vroeg me af, is deze tekst nou om te lachen, te huilen, of gewoon een probleem van de lezer:

gelezen op eBay:

"Mooie Nieuwe Koperen de Bb TROMPET die 21" is lang met een 4 1/2" diameter klok vervolledigt met mondstuk en bevrijdt doorvoer hardcase een een ongelofelijke beginnende prijs van enkel Euro 55,00 en GEEN RESERVE!

Deze trompet is hand gebouwde naar heel hoge standaarden geweest en is de fijnste kwaliteit componenten en materialen gebruikt. Speciale aandacht is aan de hoofdstemglijbaan vergadering gegeven worden, die een ononderbrokene luchtstroom van de mondstuk tot het klep onderdeel geeft. Dit geeft aan het instrument een gemakkelijkere slag met een geweldiggere raming zonder de extra inspanning. De klep die mooi aanduidt is voorzien van moeder-van-parel inlegsels voor lange levens en goede blik.

Het gewicht, zijn evenwicht en troost van het instrument ook extra aandacht gegeven worden, bijgevolg dat wanneer u hem oppakt, voelt het juist. De trompet is van stevig meetinstrument koper gemaakt en is praktisch deuk en luidt bewijs verschillende andere producten die zijn gemaakt van licht guage koper en beschadigen is gemakkelijk.

De trompet is van fijn kwaliteit koper gevend aan het een zeer opgepoetste niet--lacqeured koperen voltooiing voor puur geluid gemaakt dat lacquered trompetten niet geven - u kan vele zien schrijven op op het internet te bevestigen dat lak gezonde kwaliteit treft. Zo dat u deze trompet regelmatig moet misschien oppoetsen, maar het zal geweldig klinken en zal de moeite lonend zijn.

Deze trompet is ideaal voor studenten en tussenliggende spelers en een geweldige oefentrompet voor deskundigen ook! Dit is een OORSPRONKELIJKE "EMPIREBRASS" merk trompet, die door van Indië het GROOTST EN DE VERMEENDSTE fabrikants en exporteur van koperen muzikale instrumenten vervaardigd wordt, die ook OEM leveranciers tot vele van de leidende toeter fabrikanten van de wereld zijn. Het "EMPIREBRASS" merk wordt ook door sommige Muziek Winkels ingeslagen die hen voor veel meer verkopen! Krijg niet misleidde en droeg weg door grote eisen van andere verkopers die verkopen ofwel "EMPIREBRASS" fabriek afgekeurde voorwerpe, goedkope reproducties ofwel onbekende merken. Koop "EMPIREBRASS" en Koopt vrede van geest!

Hoewel dit geen Yamaha-Kwaliteit instrument is, maar voor het is prijs dat het iets is die u koesteren zult. Het geweldige heldere geluid, heel ontvankelijke met zijn lage puf die aan het een klassieke beginner en tussenliggende rang maakt, uitbazuint. Het zal voor een geweldige geschenk maken indien u zoon/daugther ernstig over het leren van de trompet is - koopt hem/haar een kwaliteit stuk dat je kind aanmoedigen zal te leren in plaats van een van die "akkoorden" aangeboden door andere verkopers speelt die enkel je kind zetten zullen van te leren hoe te spelen dit instrument.

Wij verschepen in aansteker, goedkopere softcases verschillende andere verkopers niet die meest waarschijnlijk in doorvoer schade resulteren. Wij garanderen ook bevrijdt een defect product (GEEN ANDERE VERKOPER AANBIEDT ZO'N EEN GARANTIE).

Deze trompet is waard over Euro 500,00 Verzending naar enig bestemming in Europa van onse kantoren in Indië is Euro 45,00. En koper van andere landen informeren alstublieft naar de verschepenen van tarieven voor het bieden. Alstublieft aantekening die kosten verscheept, kan niet is terugbetaald onder enig omstandigheden. Wij verschepen door Prioriteit per Luchtpost en de meeste bestellingen zijn binnen 2 weken bezorgd betaling te maken. Druk 3-4 dagen levering is verkrijgbaar voor Euro 10,00 extra uit.

ENZ.ENZ.

Heb je nog interesse in de aanschaf van dit wereldinstrument:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=23298&item=3735062928&rd=1&ssPageName=WDVW#ebayphotohosting


Met mijn excuses voor de schermvervuiling :wink:



8)


Share on Facebook Share on Twitter Share on MySpace Share on Delicious
Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 jul 2004 13:17 
Offline

Geregistreerd: 27 feb 2003 15:51
Berichten: 809
Woonplaats: Maastricht
Lijkt wel iets uit de Suid-Afriek

_________________
www.hppwolder.nl
www.jabluezz.dse.nl


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 jul 2004 14:06 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 06 mei 2004 10:51
Berichten: 2185
flugal toeters bieden ze er ook al aan.......

in geen 1000 jaar zal ik daar bestellen, dan toch maar liever wat meer geld uitegeven.....

_________________
Nieuwe link naar een niet zo nieuwe blog. Maar toch.
http://marnixblogt.blogspot.com/


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 jul 2004 14:08 
Offline

Geregistreerd: 22 jun 2002 16:08
Berichten: 1845
Woonplaats: Groningen
Zie het forum "Het heelal is trompetvormig" alwaar ik een engelse tekst door een online vertaler heb gegooid... Dit is precies hetzelfde (maar wel met een andere tekst :P)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 jul 2004 16:27 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 03 feb 2004 20:39
Berichten: 3151
Woonplaats: Kortenhoef
ruben schreef:
Lijkt wel iets uit de Suid-Afriek

Daar dacht ik ook meteen aan!
Zal mij niet verbaas in elk geval! :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 jul 2004 16:45 
Offline

Geregistreerd: 03 feb 2003 10:20
Berichten: 429
Woonplaats: Gouda
Ik denk ook dat het door een vertaler is gegooid. De zinsvorming is duidelijk Engels.
Maar zelfs als er geen enkele andere trompet op de wereld meer te koop is, zou ik hem nog niet kopen.
Ik krijg het gevoel dat ik opgelicht wordt als ik dat lees! 8O


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 jul 2004 16:49 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 03 feb 2004 20:39
Berichten: 3151
Woonplaats: Kortenhoef
Als er echt geen enkele trompet meer te koop was op de wereld zou ik hem voor dat geld meteen kopen! :lol: :lol: :lol:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 jul 2004 18:34 
Offline

Geregistreerd: 27 feb 2003 15:51
Berichten: 809
Woonplaats: Maastricht
Volgens mij is het iets van spaans (of afgeleide) wat door de vertaler is gegooid.

_________________
www.hppwolder.nl
www.jabluezz.dse.nl


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 42 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  


MusicPrint.nl
Schagerl BeNeLux
MusicPrint.nl

Copyright © 2002-2011 Trompet.nl, Alle Rechten Voorbehouden.