trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Dilemma...
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 20 apr 2024 01:40

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 15 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Dilemma...
BerichtGeplaatst: 09 sep 2005 23:33 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 25 dec 2003 09:24
Berichten: 2114
Jongens ik zit met een dilemma en het volgende is het geval , ik heb een eigen bugel een couesnon monopole maar krijg van de vereniging een splinternieuwe kanstul bugel en ga dus op die kanstul blazen maar heb ook nog die couesnon. Zal ik die houden of zal ik hem verkopen????? 8O wie geeft advies :roll:
Er zit namelijk ook nog ergens de wil voor een extra of gewoon een nieuwe trompet bv een van Laar...AAAAAaaah lastig lastig lastig 8O 8O

_________________
Trompet: B4 2008
Cornet: Besson Sovereign 928 '80
Mpc: Reeves 43m


Share on Facebook Share on Twitter Share on MySpace Share on Delicious
Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 10 sep 2005 00:20 
Offline
Moderator

Geregistreerd: 20 maart 2002 12:00
Berichten: 5018
meh, ik zou de couesnon niet zomaar weg doen, en al helemaal niet voor nog een bes trompet. Ik weet wel nog een goede cornet te koop :wink:

tja mijn serieuze tip: denk er maar eens een nachtje over na

_________________
http://marnixblogt.blogspot.com/


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 10 sep 2005 08:37 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 21 dec 2004 08:27
Berichten: 330
Woonplaats: Sas van Gent
Ik denk dat je voor jezelf na moet gaan of je ooit nog op je eigen bugel gaat spelen. het is gewoon erg als een goed instrument niet meer uit de kast komt. dan kan je hem volgens mij beter verkopen. Blijf je er wel op spelen dan zou ik em houden. Niets zo fijn als een eigen instrument waar niemand anders wat over te vertellen heeft. En tsja, een van laar is natuurlijk ook niet gek.

Olaf


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 10 sep 2005 10:50 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 03 feb 2004 20:39
Berichten: 3151
Woonplaats: Kortenhoef
Verkoop die bugel voor (heel) weinig aan............ mij! :lol:



Maar serieus, als je twijfelt of je die bugel moet verkopen zou ik het niet doen!
Zoals Marnix ook zegt: denk er in elk geval nog even rustig over na!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 10 sep 2005 11:51 
Offline

Geregistreerd: 29 dec 2004 16:59
Berichten: 52
Woonplaats: Heeswijk (N.Br)
Wanneer je je eigen bugel verkoopt en je stopt om de een of andere reden bij deze vereniging heb je geen bugel meer.
Er zijn ook verenigingen die liever niet zien dat je met "hun" instrument overal gaat spelen,
dit kan ook een reden zijn om de bugel te houden.
Wat kun je voor je bugel krijgen, als dit maar een relatief laag bedrag is dan zou ik het instrument zelf houden.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 10 sep 2005 16:27 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 25 dec 2003 09:24
Berichten: 2114
Hmmm... ik denk eigenlijk dat hij heel lang in de koffer zal blijven als ik die Kanstul heb en dat vind ik zonde , en natuurlijk heb ik een hele mooie bugel nu maar als ik hem verkoop en ooit weer eens een eigen bugel nodig heb zijn er genoeg opties om uit te kiezen.

En wbt de 2e bes , mss neem ik wel een hele nieuwe.. je weet maar nooit..er zijn mogelijkheden zat.

Ik vind het wel zonde om de couesnon alleen maar in de koffer te houden want ik zal toch wel heel veel op de kanstul moeten gaan spelen en bij onze vereniging vinden ze het niet erg dat je ergens anders speelt op hun instrumenten , dus ja wat moet ik... 8O

_________________
Trompet: B4 2008
Cornet: Besson Sovereign 928 '80
Mpc: Reeves 43m


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 10 sep 2005 17:48 
Offline

Geregistreerd: 29 dec 2004 16:59
Berichten: 52
Woonplaats: Heeswijk (N.Br)
[quote="baszz"]Hmmm... ik denk eigenlijk dat hij heel lang in de koffer zal blijven als ik die Kanstul heb en dat vind ik zonde , en natuurlijk heb ik een hele mooie bugel nu maar als ik hem verkoop en ooit weer eens een eigen bugel nodig heb zijn er genoeg opties om uit te kiezen.




Nou dan is het toch simpel, verkopen die handel en wanneer je er weer een nodig hebt
koop je er weer een het is tenslotte een gebruiksvoorwerp.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 10 sep 2005 21:25 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 24 feb 2005 10:50
Berichten: 92
Woonplaats: Helmond
ik persoonlijk zou 'm niet wegdoen. mocht je bij die vereniging stoppen heb je er dus geen meer zoals eerder gezegd en een andere is dan zo gekocht.... maar nu weet je wat voor iets je hebt en bij een andere is het maar afwachten. :wink: (ik moet bij dat merk altijd aan Jody Bernal denken :? que si, couesnon :lol: )

_________________
tis wa as t nie lukt


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 15 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 20 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron


MusicPrint.nl
Schagerl BeNeLux
MusicPrint.nl

Copyright © 2002-2011 Trompet.nl, Alle Rechten Voorbehouden.