trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Dilemma...
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 28 maart 2024 20:02

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 15 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 11 sep 2005 11:57 
Offline

Geregistreerd: 27 jul 2005 21:06
Berichten: 105
Ik zou zeker geen Couesnon zomaar verkopen, ik vind het (naar mijn bescheiden kijk op kleinkoper) echt hele goede bugels, die welliswaar van de Franse slag zijn (constructie) maar vaak echt een heel goede bugelsound hebben. Naar mijn weten worden er ook geen Couesnon's meer gemaakt, dus naar verloop van tijd zal die steeds unieker worden?!?

Ook het feit dat je zelf aangeeft dat je met een dilemma zit, is genoeg reden haar nog bij je te houden. Als jij iets drastisch en definitief wil doen om een instrument te verkopen moet je zeker zijn van je zaak, punt.

En is het zeker dat je Kanstul de Couesnon verslaat. De nieuwheid en de prijs wil niet zeggen of het instrument beter is als een veel ouder instrument. Ik ken genoeg oude instrumenten die gewoon beter klinken als de nieuwe, enkel omdat de productie vroeger zorgvuldiger en kleinschaliger ging. Ben je er zelfs al zeker van dat de Couesnon maar in de kast blijft liggen??

Ik zou zeggen, houd het ding bij je. Het is trouwens ook helemaal niet verkeerd in deze tijd om tastbare goederen in bezit te hebben. Die Couesnon zal niet zo snel in waarde dalen, als je haar goed blijft onderhouden. Succes met je dilemma

_________________
Een onderschrift is maar voor de sociaal minder capabelen


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 11 sep 2005 17:18 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 25 dec 2003 09:24
Berichten: 2114
Kijk ik ben nu een dag verder en ben al weer heel wat wijzer geworden..
Ik hou de bugel gewoon en laat hem welliswaar in de koffer zitten al ingeolied en wel :wink: ...
Dank voor jullie antwoorden etc etc..

_________________
Trompet: B4 2008
Cornet: Besson Sovereign 928 '80
Mpc: Reeves 43m


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 11 sep 2005 20:19 
Offline

Geregistreerd: 04 sep 2005 15:46
Berichten: 27
Ik zou de couesnon houden. In elk geval nog even, want later zal hij meer waard zijn, kun je er dan iets anders voor kopen, zonder al te veel bij te hoeven leggen


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 11 sep 2005 20:27 
Offline

Geregistreerd: 27 feb 2003 15:51
Berichten: 809
Woonplaats: Maastricht
baszz schreef:
Ik hou de bugel gewoon en laat hem welliswaar in de koffer zitten al ingeolied en wel


Moet je uiteraard wel nog af en toe ernaar kijken want anders is 'ingeolied en wel' niet de beste opslagmethode :wink:

_________________
www.hppwolder.nl
www.jabluezz.dse.nl


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 12 sep 2005 07:52 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 25 dec 2003 09:24
Berichten: 2114
ruben schreef:
baszz schreef:
Ik hou de bugel gewoon en laat hem welliswaar in de koffer zitten al ingeolied en wel


Moet je uiteraard wel nog af en toe ernaar kijken want anders is 'ingeolied en wel' niet de beste opslagmethode :wink:


Klopt , ik zal er ook wel naar kijken en ff op spelen hoor , maar met al het orkest werk speel ik dus op Kanstul custom...iets :idea:

_________________
Trompet: B4 2008
Cornet: Besson Sovereign 928 '80
Mpc: Reeves 43m


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 15 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 24 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  


MusicPrint.nl
Schagerl BeNeLux
MusicPrint.nl

Copyright © 2002-2011 Trompet.nl, Alle Rechten Voorbehouden.